Spring naar bijdragen

All American Wheels Asten-heusden 14 t/m 15 Juni 2008


F.M
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

ik heb gehoord dat er op zaterdag weer een vette roadbookroute bij zit. en vooral als het een paar dagen vantevoren goed geregent heeft. en daarna kan je Jeep meteen naar de topless carwass

voor roadbookroute op zaterdag terplaatse aanmelden bij de ojoc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OJOC heeft er een uitnodiging van en heeft een apart camp terrein.. is altijd erg druk en erg gezellig. zaterdags een rit en zondag op het speciale terrein wat rijden.. A.A.W. is altijd erg leuk en erg aan te raden.

groetjesss Laredo.. wij zullen er dit jaar ook weer bijzijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OJOC heeft er een uitnodiging van en heeft een apart camp terrein.. is altijd erg druk en erg gezellig. zaterdags een rit en zondag op het speciale terrein wat rijden.. A.A.W. is altijd erg leuk en erg aan te raden.

groetjesss Laredo.. wij zullen er dit jaar ook weer bijzijn.

We zijn geen lid van OJOC, maar toch welkom op dat gereserveerde stuk camping? Of exl. voor leden? gr. theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom alleen zaterdag, zondags gaan we op vakantie:wacko:

Diny (mijn vriendin) en ik (wij doen samen het penningmeesterschap en secreatraiaat van de OJC) zullen komende week de uitnodiging maken voor de OJOC-ers.

Meestal staat het veld vrij vol met OJOC-ers als er plaats is ben je welkom (of lid worden van OJOC) , ik ben er zelf helaas niet , ben dan in the USA the Rubicon aan het rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn geen lid van OJOC, maar toch welkom op dat gereserveerde stuk camping? Of exl. voor leden? gr. theo[/quote

zo te lezen in verdere berichten exlusief geregeld voor leden. Jammer, ben geen club-fan! Dacht even dat Jeep-virus buiten excl. clubje ook moet kunnen op asten heusden of vergelijkbare meetings maar schijnbaar niet. bedank ik voor! Sta wel tussen 'normale' deelnemers.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn geen lid van OJOC, maar toch welkom op dat gereserveerde stuk camping? Of exl. voor leden? gr. theo[/quote

zo te lezen in verdere berichten exlusief geregeld voor leden. Jammer, ben geen club-fan! Dacht even dat Jeep-virus buiten excl. clubje ook moet kunnen op asten heusden of vergelijkbare meetings maar schijnbaar niet. bedank ik voor! Sta wel tussen 'normale' deelnemers.:wub:

je kunt er rustig tussen gaan staan. het terrein is namelijk gereseveerd voor jeeps ongeacht het type. en de entree betaal je bij binnenkomst aan de poort van de organisatie van A.A.W. en niet aan de ojoc. en als je een cherokee hebt kun je er ook rustig tussen gaan staan.

ik durf mijn soes ernog zelfs er tussen te zetten. als ik ermee het terrein op kan glippen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt er rustig tussen gaan staan. het terrein is namelijk gereseveerd voor jeeps ongeacht het type. en de entree betaal je bij binnenkomst aan de poort van de organisatie van A.A.W. en niet aan de ojoc. en als je een cherokee hebt kun je er ook rustig tussen gaan staan.

ik durf mijn soes ernog zelfs er tussen te zetten. als ik ermee het terrein op kan glippen :blink:

Zit jij ook in het bestuur van de OJOC ?

We hebben met de organisatie afgesproken dat we als club (we worden nl. uitgenodigd) , een eigen veldje krijgen , zodat de club bij elkaar kan staan.

Natuurlijk is iedereen welkom met een jeep , hoe meer Jeeps hoe gezelliger.

Zo heeft een Chevrolet-van club een eigen stukje , de Harley rijders etc.etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit jij ook in het bestuur van de OJOC ?

We hebben met de organisatie afgesproken dat we als club (we worden nl. uitgenodigd) , een eigen veldje krijgen , zodat de club bij elkaar kan staan.

Natuurlijk is iedereen welkom met een jeep , hoe meer Jeeps hoe gezelliger.

Zo heeft een Chevrolet-van club een eigen stukje , de Harley rijders etc.etc.

ik zit niet in het bestuur. dat wil ik nog niet eens. maar bij de eerste editie stonden al jcn leden tussen de ojoc leden op de speciale plek voor jeeps. en er is nog nooit een woord over gerept. dan zal het wel oke' zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn geen lid van OJOC, maar toch welkom op dat gereserveerde stuk camping? Of exl. voor leden? gr. theo[/quote

zo te lezen in verdere berichten exlusief geregeld voor leden. Jammer, ben geen club-fan! Dacht even dat Jeep-virus buiten excl. clubje ook moet kunnen op asten heusden of vergelijkbare meetings maar schijnbaar niet. bedank ik voor! Sta wel tussen 'normale' deelnemers.:blink:

dan kom je gewoon in de buurt staan of er langs :D altijd gezellig..

ps niet zo moeilijk doen gewoon komen.....zijn een jeep familie ongeacht welke club..je lid bent...

Laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan kom je gewoon in de buurt staan of er langs :blink: altijd gezellig..

ps niet zo moeilijk doen gewoon komen.....zijn een jeep familie ongeacht welke club..je lid bent...

Laredo

En zo is het.

Een Jeep is toch een Jeep ?

(het is alleen lullig ,als het gereserveerde stuk voor de OJOC vol staat met andere Jeepers).

Ik vindt het jammer dat er er niet ben , vindt het altijd wel een gezellig weekend , Diny gaat wel.

(maar ja Asten of de Rubicon , tja wat moet je dan kiezen ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt er rustig tussen gaan staan. het terrein is namelijk gereseveerd voor jeeps ongeacht het type. en de entree betaal je bij binnenkomst aan de poort van de organisatie van A.A.W. en niet aan de ojoc. en als je een cherokee hebt kun je er ook rustig tussen gaan staan.

ik durf mijn soes ernog zelfs er tussen te zetten. als ik ermee het terrein op kan glippen :whistle:

Toch positieve reactie's vwb plaatsje voor niet leden van welke club dan ook. We kijken [ en overleggen ter plaatse] wel wat er mogelijk is. gr. theo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik regel voor de OJOC alles op AAW en zet de route uit. We reserveren inderdaad een apart stukje voor de Jeeps zodat de Jeep liefhebbers bij elkaar kunnen staan, maar ook voor het 4x4 terrein. De Jeepers staan dan dicht bij de modderbak, das ook handig. Alle Jeeps zijn welkom (geen suzuki's).

Ook de modderbak is voor idereen, dus ook je glimmende Cadilac mag erin....

De route start op zaterdagochtend en is voor alle Jeeps. De route voert door het mooie Babantse land met af en toe een heerlijk modderbadje en veel terrasjes.

Ik hoop jullie allemaal te zien op AAW en dat er meer Jeeps komen opdagen dan op het veldje passen!

Groeten

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop wel dat de weergoden ons goedgezind zijn. en dat het nog ff goed gaat regenen donderen en bliksemen voordat het weekend van A.A.W begint . ik heb gisteren wat rondgereden in mijn achtertuin (zuidoost-Brabant) en ik vond het nogal een droge boel. en op stofhappen zit ik ook niet te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop wel dat de weergoden ons goedgezind zijn. en dat het nog ff goed gaat regenen donderen en bliksemen voordat het weekend van A.A.W begint . ik heb gisteren wat rondgereden in mijn achtertuin (zuidoost-Brabant) en ik vond het nogal een droge boel. en op stofhappen zit ik ook niet te wachten.

Zorg dat je koelkast goed vol is!! Uitdroging is erg gevaarlijk, dus goed smeren die keel....proost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Zorg dat je koelkast goed vol is!! Uitdroging is erg gevaarlijk, dus goed smeren die keel....proost!
met pretpalen natuurlijk. ;)

en hopen dat het nog ff zo doorregend t/m woensdag. want dan hebben we op zaterdag een vette route :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a.gifb.gifb.giff.giff.gifZonneschijn (%)7050303030Neerslagkans (%)1010306070Neerslag in mm000-11-31-4Minimumtemp (°C)1310988Maximumtemp (°C)2423201718WindrichtingNNWNWNWWWindsnelheid (bft)34444

de achterste kolom is vrijdag 19 graden dus zaterdag 25graden:unsure: ik betwijfel het

bewerkt door theo-cj7
kolommen kwijt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...