Spring naar bijdragen

All American Wheels Asten-heusden 14 t/m 15 Juni 2008


F.M
 Share

Recommended Posts

afgelopen maandag nog een gedeelte van de route van a.s zaterdag gereden. ik zat al halverwege het pad al letterlijk en figuurlijk onder de blub. daarna ben ik een paar km doorgereden naar de Hut van Mien Pils. waarna ik bij binnenkomst 2e helft Ned-It van de eigennaaresse een droog orange t-shirt kreeg aangeboden. met reclame van een bekend Brababants biermerk erop. na 2 pretpalen te hebben genuttigd ben ik weer naar huis gegaan

de komende dagen zijn de weergoden ons zeer gezind. veel regen = veel blub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren naar A.A.W geweest. en met de route meegereden. het was een redelijke vette route. wat je normaal van de ojoc kunt verwachten. onderweg ook nog bekende forummers gezien zoals. Tosca, Theo-cj7, 6wheeler, Laredo, Big-Caboose.

de foto's staan binnenkort op de website van de ojoc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

was weer erg leuk.. weer viel mee.. kijk uit naar de 9 de editie..

leuke route met wel bekende stukken er in.. was een moeilijk stuk langs de snelweg.. was bijna niet door te komen zonder te lieren.. ja ja waren wel uitzondering die r zo door heen reden zelfs heen en terug.. ( Killroy 's willys) maar goed.. was weer topweekend

hier wat foto's

allamericanwheels200802ax0.jpg

allamericanwheels200803tk2.jpg

allamericanwheels200801ua0.jpg

Dat we die jury van AAW niet serieus kunnen nemen blijkt wel uit de volgende foto..

allamericanwheels200806ra7.jpg

Rice ... hoe krijg je dat nu weer voor elkaar!!!!

Laredo

bewerkt door laredo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...