Spring naar bijdragen

piep uit radio


erwin112
 Share

Recommended Posts

Hoi erwin

Is het een gecodeerde piep ? m.a.w. zit er een patroon in ?

Hoor je dan de muziek nog of valt deze volledig weg ?

Welke radio is het precies (type en merk ?)

Misschien kunnen we zo iets meer te weten komen.

Bij de Becker radio's zit er zoiets in dat hij begint te piepen als de cassettedeck koppen vuil zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp dat het niet de standaard radio is.

Lijkt wel op een vergeet piepje.

Zo eentje die je hoort als je het contact uitzet en het frontje vergeet mee te nemen. Is het een radio met een frontje ?

Dan zou ik denken aan een los draadje, waardoor die denkt dat iedere keer het contact uit gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn XJ heeft dat ook. Zover als ik het heb kunnen bdenken, is het een "verplicht rusten alarm". Je merkt het namelijk als je naar het buitenland gaat en dus langer achter elkaar rijd. Na 2 uur precies, piept de radio. Het gaat pas over als het contact voor langere tijd (>10 min) uit is geweest. Je schrikt je trouwens rot de eerste keer.

Aangezien ik geen handleiding ergens van heb, weet ik niet of dit inderdaad zo bedoeld is. Misschien dat iemand anders wel een handleiding heeft?

Oh, ik heb ook de standaard infinity radiocassette met wisselaar, maar zonder die equalizer schuifjes. Die met die vervelend RDS-klok synchronisatie.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...