Marco (matser)
Ik lees deze discussie echt met grote verbazing!
Mag ik voor iedereen die meeleest even e.e.a op een rijtje zetten?
Jij hebt de wrangler bij ons gekocht voor een vooraf gesproken Meeneemprijs. ik meen ergens rond de 3000 euro.
Ik heb duidelijk aangegeven ( het stond eveneens duidelijk vermeld in de advertentie op marktplaats)dat er voor deze meeneemprijs geen garantie kan worden gegeven op dit soort auto's. je hebt een uitgebreide proefrit gemaakt, en bent hiermee accoord gegaan.
Na een half jaar meld jij je vervolgens telefonisch bij mij met jouw klacht.
Zoals ik jouw al aan de telefoon heb aangegeven heb ik de wrangler aangekocht en direct doorverkocht. Wij hebben dus niets aan deze auto gewijzigd en/of gerepareerd.
Puur op handelsbasis verkocht. Omdat ik het vervelend vond dat jouw dit is overkomen, heb ik binnen enkele dagen voorgesteld dat jij een as regelt en wij die geheel kostenloos voor jouw monteren.
Let wel, ik hoef dit niet te doen! het was puur een netjes gebaar van mij richting jouw. Jij hebt telefonisch laten weten deze oplossing te accepteren, je was er blij mee.
Je zei letterlijk dat je het een goede oplossing vond! Wij hebben zelfs 2 weken geleden nog kontakt gehad met elkaar! Je vroeg mij of de afspraak nog stond. Je had nog geen as, maar wilde weten of ik nog stond voor mijn beloofde reparatie.
Nu lees ik dit bericht, waar ik met naam en toenaam wordt vermeld!
Je mag best weten dat ik dit heel heel erg vervelend vindt!
Je brengt mij op deze manier in een hele nare positie.
En dat alles terwijl je mij het gevoel geeft dat ik het netjes met je opgelost hebt. Om eerlijk te zijn vindt ik dit echt GEEN STIJL!
Ik hou het netjes, het is eigenlijk niet mijn stijl om via een forum dergelijke zaken uit te vechten.
Maar ik ben wel van mening dat ieder forum recht heeft op het hele verhaal, en niet een éénzijdige kant van het verhaal.
Wij werken elke dag keihard, om onze klanten het beste te bieden wat we kunnen. Ik sta voor kwaliteit en voor mijn klanten.
Ik wil dan ook niet op deze wijze behandeld worden!
Ik nodig dan ook bij deze het complete forum uit om een reaktie te geven op dit topic.
Neem de feiten en de daarop ondernomen actie's van beide partijen in overweging en geef je mening!
Ik sta er voor open.
Hans Overeinder.
Eigenaar Bosch Car Service Overeinder.nl
WWW.OVEREINDER.NL