Spring naar bijdragen

"ik ga off-road en ik neem mee...."


MugZy
 Share

Recommended Posts

Originally posted by MugZy@Nov 24 2003, 07:56

een variatie op het kinderspel " ik ga op reis en ik neem mee ...." :

"ik ga off-road en ik neem mee....." rolleyes.gif

een sleeplint!! en sleepogen(die vast zitten natuurlijk.....)

next!!!!

Goede schop (niet zo'n legerdingetje van de aldi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wink.gif Sinds gisterenavond / vannacht....... is hier een populair artikel bij gekomen of eigenlijk twee... wink.gif

Namelijk: verschillende tubes vloeibare pakking dry.gif

en een grote olie voorraad laugh.gif

Waarom, ja dan had je maar mee moeten gaan of je vraagt het dhr Jansen uit het verhaal van Cornelis S rolleyes.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Nov 30 2003, 13:42

wink.gif Sinds gisterenavond / vannacht....... is hier een populair artikel bij gekomen of eigenlijk twee... wink.gif

Namelijk: verschillende tubes vloeibare pakking dry.gif

            en een grote olie voorraad laugh.gif

Waarom, ja dan had je maar mee moeten gaan of je vraagt het dhr Jansen uit het verhaal van Cornelis S rolleyes.gif

Greetz Edwin

lol....

op de grotere ritten neemen we meestal ook minstens een stel steekassen mee, en zeker niet vergeten: pluggen om een tubeless te dichten en een fullsize spare, vergeet die onzin van binnenbanden die de prut tussen de velg en band uithouden: een goed velg en band combinatie werkt eens zo goed, een heeft al iemand meer dan een lekke band op een rit gehad? niet gelachen, zeker niet met zo'n originele reverve

ook vind ik het wel leuk om teminste een wagen met lier te hebben, bij voorkeur op de jouwe. ( ik ben aan het sparen, en heel binnenkort komt er een mooie nieuwe ramsey voor mijn gril staan biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Nov 30 2003, 20:23

..een landkaart en een zaklamp. (kaart het liefst van de omgeving waar je je bevind  wink.gif )

Tipje voor goede off-road kaarten:

In de diverse witte-boekenwinkels hier in de omgeving vind je ringband-boeken met daarin topografische kaarten van heel nederland schaal 1:50.000

grote voordeel: ook alle zandweggetjes en bosjes en meertjes staan hierop getekend. Ideaal dus voor het off-roaden.

Kosten meen ik iets van 10 euro.

Voor de liefhebber die liever met een laptop op pad gaat zijn er overigens ook topografische kaarten van vrijwel geheel nederland schaal 1:25.000, hier vind je dus echt alle wanderpaadjes en zo op. Ook te koppelen aan je GPS.

Als laatste tipje: kijk eens op classic.locatienet.nl, hier vind je ook topografische kaarten tot schaal 1:25.000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...