Spring naar bijdragen

Airco perikelen


René
 Share

Recommended Posts

Mijn airco is leeg. Misschien is er een lekje ergens. Motor draaid in ieder geval wel als je er spanning opzet.

Nu hoor ik overal dat het een dure grap is om de airco om te laten bouwen naar een ander type gas.

Wie heeft ervaring met oudere airco systemen? Hoe werkt reparatie van het systeem, heeft iemand zijn systeem als eens omgebouwd, en hoe gaat dat?

Weet iemand een goed adres waar ik terecht kan voor vullen/testen? Evt. met het oude gastype?

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, het bedrijf heeft dus GEEN R12 meer. Ook niet een vervanger ervoor. De persoon aan de telefoon adviseerde ombouwen naar nieuw gastype. Het minimale dat vervangen moet worden is olie in de aircopomp en het filter. eigenlijk ook de o-ringen, maar dat hoeft evt. niet.

Over kosten heb ik het niet gehad.

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by René@Sep 6 2004, 14:36

Jammer, het bedrijf heeft dus GEEN R12 meer. Ook niet een vervanger ervoor. De persoon aan de telefoon adviseerde ombouwen naar nieuw gastype. Het minimale dat vervangen moet worden is olie in de aircopomp en het filter. eigenlijk ook de o-ringen, maar dat hoeft evt. niet.

Over kosten heb ik het niet gehad.

René

<div align="right">

Zal wel willen weten wat dat kost dat ombouwen, zeker nu met die hete nazomerdagen, voor hoe lang dat ook mag duren!!

Wie gaat er bellen?

Grtjes

JeeperCreeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, het bedrijf heeft dus GEEN R12 meer.

Ik las dit topic ook al met stijgende verbazing.... Volgens mij is R12 nl al een paar jaar verboden ....

In ieder geval zal er telefonisch geen toezegging gedaan worden... Misschien als je er gewoon heen rijdt, dat er plotseling, "of the record", nog wat R12 is.... blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...