Spring naar bijdragen

waar blijven die foto's nou???


ZJFred
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Mezelf maar eens nuttig gemaakt deze laatst dag van het jaar en er weer een paar foto's bijgezet wink.gif want al dat gezeur om foto's zal vandaag nog wel een extra album in elkaar draaien wink.gif Heb de oliebollen toch al klaar en de Jeepers Champagne staat ook al koud rolleyes.gifrolleyes.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil met de tijd best een paar fototjes plaatsen maar dan moet ik wel antwoord krijgen op mijn wachtwoord aanvraag.

Lijkt JCN wel. wink.gif

Als je daar een mailtje naar toe stuurt krijg je ook geen reactie. tongue.gif

Het kan ook aan mij liggen dus als iemand wel mail van mij heeft gekregen en hierop ook via de mail heeft gereageerd, meldt dit dan ff.

Anders wacht ik wel tot de eerste beste bijeenkomst.

Dat vraagt/praat wat makkelijker over het een en ander betreft JCN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha die Utah,

Het forum n JCNL staat los van elkaar in principe, en ik denk dat je even vergeet dat het ook kerst enzo geweest is dus misschien dat de mensen die over JCNL gaan en het beantwoorden van Mail en dergelijke met vakantie waren. Maar van JCNL krijg je vanzelf een acceptgiro als antwoord laugh.giflaugh.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij had ik jou mail terug gestuurd Utah.

Maar goed die is schijnbaar niet aangekomen.

Ik ga uiteraard een account voor je aanmaken maar heb a.u.b. nog heel eventjes geduld. De gallery gaat namelijk op de schop, net als een paar andere dingen.

Als alles naar wens verloopt kun je in de loop van deze week je fotootjes kwijt smile.gif

Greetzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht dat allemaal niet lukken, geef dan even je adres door, dan krijg je van mij onze brochure

en het inschrijfformulier per post toegezonden.

Dit stond in het meeltje wat ik kreeg van JCN.

Dus ff de adres gegevens opgestuurd en nu wachten op het inschrijfformulier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd zo zou het inderdaad moeten gaan.

Waar het niet dat de "procedure" ietwat aangepast gaat worden. wink.gif

Eind deze week gaat de nieuwe site de lucht in waarop je je kunt registreren. Als je een gallery account wilt hoef je me daarna alleen een mailtje te sturen. Ik zal dan je gallery account activeren. Hiervoor kun je dan de login gegevens gebruiken die je aangemaakt hebt met je registratie op de site.

Let wel, registratie op de site staat niet gelijk aan je registratie op het forum en vice versa.

De huidge gallerygebruikers zijn inmiddels al overgezet. De betreffende login gegevens die daarbij horen krijgen jullie tezijnertijd van me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe krijg ik een account zodat ik mijn Jeepfoto's ook in de gallery kwijt kan?

Je registreert je op de site (klikkerdeklik)

Daarna stuur je mij een mail dat je een gallery account wilt (mav@jeepforum.nl) ik zal deze dan voor je aanmaken. Voor de gallery heb je dezelfde username/password combinatie als die je bij je registratie hebt ingegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...