Spring naar bijdragen

mechanisme binnekant deuren


Laurent
 Share

Recommended Posts

mijn rechterdeur gaat al een tijdje niet meer open langs buiten. heb de deur al opengehaald, en geconstateerd dat het nokje die de deur zou moeten ontgrendelen volledig afgerond is en dus doortrekt.

heb al eens gekeken op Asp eberle maar daar verkopen ze dit stukje blijkbaar niet appart.

het deel van het nokje kan ik er trouwens ook niet uithalen, deze zit precies gereveteerd? in de deur.. :(

iemand ideeen, wisselstukken of iets dat er op lijkt? Tis niet zo een veel voorkomend probleem maar wel knap lastig..

thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn rechterdeur gaat al een tijdje niet meer open langs buiten. heb de deur al opengehaald, en geconstateerd dat het nokje die de deur zou moeten ontgrendelen volledig afgerond is en dus doortrekt.

heb al eens gekeken op Asp eberle maar daar verkopen ze dit stukje blijkbaar niet appart.

het deel van het nokje kan ik er trouwens ook niet uithalen, deze zit precies gereveteerd? in de deur.. :bye1:

iemand ideeen, wisselstukken of iets dat er op lijkt? Tis niet zo een veel voorkomend probleem maar wel knap lastig..

thx[/quot

Probeer het creatief op te lossen:P Heb het daar waar het doortrekt vervangen met een plug van plastic en toegebrand en mijn slot werkt nu nog.Maar dit is misschien geen oplossing voor jouw probleem:bye1:

Grtz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...