Spring naar bijdragen

Olielekkage bak-motor


janzee
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat wij dit euvel allemaal kennen....:yes:

Zal de achterste krukaskering zijn die lekt.

Nieuwe kering kost een eurootje of 8. Zorg wel dat je de kering van MOPAR neemt. Is een euro duurder dan die van Crown, maar in mijn opinie een betere kwaliteit.

In bijv. de Haynes staat percies hoe je 'm moet vervangen. op internet zullen ook nog wel wat beschrijvingen rondzwerven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

bij een 4.0 niet veel. doppenset, setje steek/ring sleutels, schraapstaal om de oude pakking te verwijderen, schroevendraaiersenz.

Een momentsleutel om de lagerkappen weer op het correcte koppel aan te trekken is ook handig.

Verder natuurlijk een tube RTF en een half dagje tijd.

Bij een 2.5 weet ik het zo niet. Daar moet echter de gehele versnellingsbak er "even" achterheen, voordat je aan de eigenlijke reparatie kunt beginnen. Een tip daarbij: Check meteen ff je koppeling....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

87Wrangler bedankt voor je info. Heb je ook nog een tip wie ik het beste dit uit kan laten voeren? Ik woon in de buurt van Hoek van Hollland. De dealer en nog een andere partij hier in de buurt durven er ruim 1000,- voor te vragen, ik durf het zelf alleen niet aan, te weinig ervaring:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...