Spring naar bijdragen

Reviseren amc 258 reserve blok


Glenn
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben nieuw hier.. Ben ook volop bezig met de restauratie van een CJ 7. Ben nu met het blok bezig. De AMC 258.. Deze heb ik bijna volledig gereviseerd (foto's volgen nog)

De hele jeep is of gaat uit elkaar op de bak na (ik heb de 4 bak) Nu wil ik als hij weer in elkaar staat een reserve blok hebben, ook een AMC 258. Ben dus op zoek naar blok wat nog gereviseerd moet worden, kop hoeft er niet bij te zitten. Heeft iemand iets staan voor een leuk prijsje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nieuw hier.. Ben ook volop bezig met de restauratie van een CJ 7. Ben nu met het blok bezig. De AMC 258.. Deze heb ik bijna volledig gereviseerd (foto's volgen nog)

De hele jeep is of gaat uit elkaar op de bak na (ik heb de 4 bak) Nu wil ik als hij weer in elkaar staat een reserve blok hebben, ook een AMC 258. Ben dus op zoek naar blok wat nog gereviseerd moet worden, kop hoeft er niet bij te zitten. Heeft iemand iets staan voor een leuk prijsje?

Welkom, doe maar eens posten in te koop gevraagd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het ..... vind het een hoop geld ...:unsure: en is ook niet dezelfde...

Heb van 6 naar 2

Klopt, prijs kan altijd over gepraat worden. Er lopen blijkbaar toch niet zoveel mensen rond die graag een RVS spruitstuk willen.

Het aanpassen valt denk ik wel mee, die header die er nu opzit (lijkt me een Hedman te zijn) heeft toch ook al aanpassingen aan het standaard uitlaatsysteem nodig gehad?

Je mag altijd een keertje komen kijken naar de header, koffie staat klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...