Spring naar bijdragen

rb3 navigatie software


Recommended Posts

Ik heb een rb3 navigatie-radio in mijn jeep en begreep dat er een nieuwe versie van de software op de markt is (2007 op 5 cd's). Heeft iemand deze al gezien en wordt de software van de radio ook ge-upgrade, of zijn het alleen nieuwe kaarten? Laatste vraag, weet iemand een goedkoop adres voor deze software/kaarten? Er is geen echte site om dit uit te zoeken volgens mij.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Ik heb een rb3 navigatie-radio in mijn jeep en begreep dat er een nieuwe versie van de software op de markt is (2007 op 5 cd's). Heeft iemand deze al gezien en wordt de software van de radio ook ge-upgrade, ........quote]

Op http://www.gpsunderground.com/forums/forumdisplay.php?f=20 staat de nieuwe versie. Branden op DVD+ DL. Downloaden met CryptLoad.

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
Ik heb een rb3 navigatie-radio in mijn jeep en begreep dat er een nieuwe versie van de software op de markt is (2007 op 5 cd's). Heeft iemand deze al gezien en wordt de software van de radio ook ge-upgrade, ........quote]

Op http://www.gpsunderground.com/forums/forumdisplay.php?f=20 staat de nieuwe versie. Branden op DVD+ DL. Downloaden met CryptLoad.

suc6

Kan het zijn dat deze site niet meer werkt, ben ook op zoek naar de nieuwe versie maar heb deze nog niet kunnen vinden.

Wie weet raad voor deze vraag.

met veel dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij werkt de link wel

je moet je wel eerst registreren om de links te zien

Ik heb wel de kaarten van europa van VDO dayton op DVD staat een proggy op om de kaarten op een sd stick te zetten. Is org software en werkt perfect

hmmm doe ik iets niet goed maar ook na registratie op gpsundergr en megaupload blijft hij zeggen dat het er niet is.

heb je nog ander idee?

CD3: D NL B L CZ SK www.megaupload.com/?d=OM0GMZE6

en

CD3: D NL B L CZ SK www.megaupload.com/?d=92M21DYY

heb ik geprobeerd.

ben geen pc freak maar dacht toch dat ik alles goed heb doorlopen.

thanks for reading

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm doe ik iets niet goed maar ook na registratie op gpsundergr en megaupload blijft hij zeggen dat het er niet is.

heb je nog ander idee?

CD3: D NL B L CZ SK www.megaupload.com/?d=OM0GMZE6

en

CD3: D NL B L CZ SK www.megaupload.com/?d=92M21DYY

heb ik geprobeerd.

ben geen pc freak maar dacht toch dat ik alles goed heb doorlopen.

thanks for reading

is er iemand die hier de vinger op kan/wil leggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...