Spring naar bijdragen

4.0 high output op LPG


salgra
 Share

Recommended Posts

Hallo mede Jeepers,

I.V.M de hoge prijs voor shell V-power en het extreme verbruik van mijn jeep cherokee (1992 4.0L high output/input handbak 4x4) moet ik overstappen naar LPG om het betaalbaar te houden, nou ben ik helaas student.

Hoeveel gaat het mij kosten om een LPG instalatie te laten monteren. Als het even kan goedkoop maar wel goed en betrouwbaar. waar kan ik dit goedkoop laten doen en wat gaat het mij kosten? ik dacht aan een inbouw tank of onderbouw tank( wat is duurder ) zou het voor € 800 klaar kunnen zijn? ik hoef geen nieuwe instalatie wel eentje die het goed en betrouwbaar doet en makelijk door de keuringen komt.

Met vriendelijke groeten en veel jeep plezier,

Scott Algra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik ff reageer, ik weet niks van LPG, maar waarom in naam van wat lief is doe je de V-power benzine in de 4 liter? :P

Te duur, totaal nutteloos in onze motor en het toppunt van marketing: hoe verkoop ik hetzelfde product voor meer geld aan zoveel mogelijk mensen? :lol:

... afijn, dat wilde ik even kwijt. Succes met de LPG, dat gaat helemaal goedkomen. Rijden er al genoeg rond. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mede Jeepers,

I.V.M de hoge prijs voor shell V-power en het extreme verbruik van mijn jeep cherokee (1992 4.0L high output/input handbak 4x4) moet ik overstappen naar LPG om het betaalbaar te houden, nou ben ik helaas student.

Hoeveel gaat het mij kosten om een LPG instalatie te laten monteren. Als het even kan goedkoop maar wel goed en betrouwbaar. waar kan ik dit goedkoop laten doen en wat gaat het mij kosten? ik dacht aan een inbouw tank of onderbouw tank( wat is duurder ) zou het voor € 800 klaar kunnen zijn? ik hoef geen nieuwe instalatie wel eentje die het goed en betrouwbaar doet en makelijk door de keuringen komt.

Met vriendelijke groeten en veel jeep plezier,

Scott Algra

lpg op een 4.0l cherokee werk prima kosten tja denk dat die 800 euro te weinig zijn en je moet ook rekening houden dat je toch wel wat meer wegenbelasting gaat betalen ongeveer rond de 320 euro per kwartaal

dus dan moet je wel wat km maken .verbruik ligt ongeveer 1 op 5

de mijne loopt 1 op 4

en v power in een 4l moter mikken is gewoon zonde geld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lpg op een 4.0l cherokee werk prima kosten tja denk dat die 800 euro te weinig zijn en je moet ook rekening houden dat je toch wel wat meer wegenbelasting gaat betalen ongeveer rond de 320 euro per kwartaal

dus dan moet je wel wat km maken .verbruik ligt ongeveer 1 op 5

de mijne loopt 1 op 4

en v power in een 4l moter mikken is gewoon zonde geld :D

Ik heb hele goede ervaring met V power van Shell (geen aandeelhouder)

De extra dopings houden de verstuivers namelijk brandschoon. Ook je benzinefilter blijft schoner. Ik heb hier duidelijk op gelet.

Mijn verstuivers zijn na 250.000km en 17 jaar nog brandnieuw bij inspectie,

Ook loopt de motor met het hogere octaan gehalte beter en ietsepietje zuiniger hahahaha.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...