Spring naar bijdragen

GEZOCHT: 40 Wranglers, CJ's, TJ's


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja al met al toch leuke avond gehad. Parkeren was inderdaad een ramp

Had echter goed gezelschap van een bananenvrouw. Kreeg er eerst een engelsman bij die na later bleek in utrecht had gestudeert en daar beter de weg wist dan ik en later moesten er een paar vrouwen bij van ene Daan die voorin kwam zitten. Het eten was wel lekker en heb me aardig vergrepen aan de oesters niet omdat dat nou zo lekker is maar schijnt andere positieve uitwerkingen te hebben welke ik op mijn leeftijd wel kan gebruiken. zoute snot ipv zoute drop.

Ja het was een avondje "walkin'in the rain" maar toch wel gelachen. Alleen toen ik op de party eindelijk een wijntje in mn handen had en jas in de garderobe en toen van Ruud hoorde dat we niet op dat .....^$&$&$& veldje mochten staan.

Ik ging naar buiten en vond geen redelijk alternatief en weer terug naar de Maliesingel/weg/straat/baan had ik echt geen zin in dus heb mn jas opgehaald en ben naar huis gegaan.Ik moest volgende dag om 9 uur in amsterdam zijn naast rijksmuseum dus 6 uur opstaan.

Hadden ze mooi geluk bij de deur want ik had uit mn dak gegaan als ik er niet meer in had gemogen. Ruud jij hebt het weer ok geregeld, zelf een bewaker al kon die de Jeeps niet vinden. en rij weer in een mooie glimmende ,gepoetste auto.

Zie jullie zondag in Overpelt waar ik met Utah heen ga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Nou nog een domper op deze bijeenkomst.

Naast de 4WD, lag er ook een brief van het Cjib in de bus

In de 4WD staat er een stukje over geschreven en het allerleukste, ik sta er ook in met een fototje. rolleyes.gifrolleyes.gif

Alleen het bericht van de Cjib was minder leuk sad.gif

95 euro mad.gif voor door rood rijden op (je raad het al) woensdag avond in Utrecht.

Volg maar goed en probeer bij elkaar te blijven...

godv$@#%&*^%##$@^&*

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@Oct 24 2004, 10:48

95 euro mad.gif   voor door rood rijden op (je raad het al) woensdag avond in Utrecht.

DPC is van de week ook geflitst voor het rijden door een donker oranje licht in Naaldwijk mad.gif

En ook nog eens iets te snel (dubbel mad.gif )

'k heb het moeder de vrouw nog niet durven vertellen ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...