Spring naar bijdragen

tot hoeveel km's lpg inbouwen


Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Ik overweeg sterk een Grand Cherokee 4.0 te kopen uit 2000. Nu heeft deze auto 175000 op de teller staan. De vraag is of het bij deze kmstand nog goed is een G3 LPG in te bouwen.

Daarbij denk ik dan mn. aan de kleppen, cilinders etc.

Hoor graag jullie ervaringen en evt. nog een goed LPG inbouw adres in het Oosten van het land!

Alvast dank!

MVG Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Cj5 met 6 cyl 4,2 uit 1979 heeft of 95000 of 195000 mijl gelopen maar heb er enkele maanden geleden een Impco gasinstallatie in laten bouwen en hij loopt mooier als ooit te voren. Het verbruik is nu 1 op 5,5 op gas. Het voordeel is dat ik nu meer rijd omdat het toch wel veel voordeliger is. Als je meppel niet te ver vindt weet ik wel een goed bedrijf voor je. Mijn inmpco installatie met 120 ltr tank. compleet voor mijn Cj5 koste 3 maanden geleden 1700 euro. Ze hadden nog een aanbieding zodat ik de valve saver(100 euro) kado kreeg.

Gr. Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in mijn vorige ZJ 5.2 uit 1997 bij 200.000km een Prins VSI in laten bouwen en heb er tot 238.000km met veel plezier en zonder problemen mee gereden. 4 weken geleden een ZJ 5.9 uit december 97 gekocht en daar gaat de komende week LPG in. Km-stand : 208.000km...

Dit keer wel met flashlube; gewoon voor de zekerheid. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Succes met je Jeep!

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...