Spring naar bijdragen

quadra-trac


willem
 Share

Recommended Posts

Bij Quadra-Trac gaat de schakeling tussen 2 wheel drive naar 4x4 automatisch...of zelfs alleen voorwielaandrijving als dat nodig is. (Grand cherokee)

Dit gaat nog verder bij Quadra drive...waar zelfs alleen één wiel aangedreven kan worden.

Bij de Command-Trac (Wranglers en Cherokee) moet je handmatig de zaak ik in vierwiel zetten...dit kan dan terwijl je rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by willem@Nov 17 2003, 16:38

das dus niet standard op een cj7 uit 79?

Quadratrac full-time 4x4 was wel een optie eind jaren 70 op de CJ-7.

Niet zo geavanceerd als de huidige Grand Cherokee versie, maar wel de eerste full-time 4x4 tussenbak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88+Nov 17 2003, 18:47 -->
<!--QuoteBegin-willem@Nov 17 2003, 16:38

das dus niet standard op een cj7 uit 79?

Quadratrac full-time 4x4 was wel een optie eind jaren 70 op de CJ-7.

Niet zo geavanceerd als de huidige Grand Cherokee versie, maar wel de eerste full-time 4x4 tussenbak.

Altijd mooi om wat te leren. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben geweest het was hem niet echt denk ik

het is ook de eerste die ik goed van binnen en buiten zie hoor:)

ik geef denk liever wat meer geld uit uiteindelijk heb je dat ding (oooops DE JEEP)om te rijden niet om er dagen onder te liggen(ging wel makkelijk omdat hij lekker hoog was)

hij lekte heldere olie waar we bij stonden en volgens ons bij de beide krukas keereingen

opties was het hem wel een (renagade)

ook starten zonder gas en choke,en dan heel mooi draaien (was niet warm,had 3 uur daarvoor gelopen,lauw blok)

het was inderdaad permanent vierwiel en het hij/zij ging weg omdat hij met moeite 1 op 4 liep,ik denk dan ook omdat je permanent alle vier de wielen aandrijft

zie nieuwe topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...