Spring naar bijdragen

verlichting cruise control bediening


Recommended Posts

Klopt, heeft geen verlichte knoppen. Had gisteren me stuur uit elkaar en die unit van de cc in me handen. Maar er zitten geen lampjes in oid!

Ook ik ben zo iemand die het mooi vind als er veel lampjes e/o knopjes verlicht zijn. Om de vraag nog maar eens te stellen; zijn bij jullie de knoppen van de raambediening verlicht? Bij mij niet, maar in mijn beleving was dat wel het geval toen ik de Jeep kocht namelijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de vraag nog maar eens te stellen; zijn bij jullie de knoppen van de raambediening verlicht? Bij mij niet, maar in mijn beleving was dat wel het geval toen ik de Jeep kocht namelijk....

Daar is al eens een thread over geweest; de schakelaars van de raambediening zijn inderdaad verlicht, maar wel met kaarsepitjes. Overigens wordt de verlichting van de bijrijder en achterpassagiers uitgeschakeld zodra je de vergrendelknop op het paneel bij de bestuurder hebt ingedrukt (ergo: de ramen kunnen niet door de passagiers worden bediend). Dit staat overigens in het instructieboekje van een 98er :o

Groetjes,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de schakelaars van de raambediening zijn inderdaad verlicht, maar wel met kaarsepitjes.

Aha, dus toch! Maar misschien verschil in bouwjaar? Op mijn vorige topic hierover, had nagenoeg niemand kunnen beantwoorden dat zijn schak.verlichting werkte. Ook heb ik die raammodule al eens in handen ge-

had, maar heb er geen lampjes in/aan kunnen ontdekken. In het handboek wat ik heb staat het namelijk niet :o

Is het mogelijk om een blz te scannen oid zodat ik dat eens kan inkijken?

Greetz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ! mijn theorie klopt !

Ben vannacht in het donker (tja, dat gebeurt nog wel 's 's nachts...<_<) in mijn grand gaan zitten en de knopjes van de ruitenbediening enz ... zijn lichtgevend.

Er zit een coating op. Op het stuur niet, of toch niet meer.

Denk dat daarmee dit raadsel is opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ! mijn theorie klopt !

Ben vannacht in het donker (tja, dat gebeurt nog wel 's 's nachts...;)) in mijn grand gaan zitten en de knopjes van de ruitenbediening enz ... zijn lichtgevend.

Er zit een coating op. Op het stuur niet, of toch niet meer.

Denk dat daarmee dit raadsel is opgelost.

Ik ben bang van niet :D

Bij mij branden ze wel degelijk! Als ik in het donker mijn verlichting aan zet, zie je groene lampjes oplichten in alle raambedieningsknopjes op alle deuren. Als je vervolgens het lock-knopje indrukt om de raambediening vanaf de bestuurderszijde te blokkeren, zie je alle lampjes van de passagiers ook uit gaan.

Geen fluoriscerende laag dus!

Dit was zowel in mijn vorige 5.2 uit 1997 als in mijn huidige 5.9 uit 1998...

Greetz,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...