Spring naar bijdragen

Reservewielhouder


Recommended Posts

Ja hoor, die bestaan. Het zijn alleen vaak niet van die fraaie oplossingen zoals op andere terreinauto's.

bijvoorbeeld.

jeech03.jpg

jeech05.jpg

Ik heb wel eens mooiere gezien, ik weet alleen effe niet zo gauw waar. Ik zal nog wel effe verder zoeken, als ik wat vind hoor je het wel.

Zelf zoek ik een nette stevige oplossing om mijn spare op het dak te monteren (alleen met vakanties).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by bleuthunder@Jul 20 2004, 21:44

Hallo,

Enne bedankt he, maarre weet je ook hoe je aan zo'n ding kunt komen? wie het erop kan zetten? en hoeveel het kost?

Waar heb je trouwens die foto's vandaan?

<div align="right">

http://www.4wdworld.com.au/images/vehicles/jeech05.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo biggrin.gif ,

Ik ga deze topic goed in de gaten houden omdat ik zelf opzoek ben naar zo'n ding voor de Cherokee. Mijn vriend heeft er zelfs aan zitten te denken om er zelf een te lassen.

Ik heb een beetje rondgesurfd en gemiddeld liggen die dingen op 150 a 200 euro en dat vind ik een beetje veel geld. sad.gif

Wie weet kunnen we wat vinden.

Marielle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ZJFred@Jul 20 2004, 23:09

Al bij B&S Autoparts geinformeerd? wink.gif

De dealer waar ik destijds mijn ZJ heb gekocht, had ook een zwarte ZJ in onderhoud met een reservewielhouder achterop. Als je wilt mail ik je wel hun telefoonnummer, misschien weten zij nog hoe dit ding erop is gekomen (en waar besteld).

<div align="right">

Nou B&S Autoparts ken ik wel, nou ja kennen, ik heb een lakstift besteld, waarvan de levertijd 5 dagen zou zijn, en ik wacht er nu al 4 weken op. Dus... ik zoek wel even een ander, want het gaat niet zo snel bij hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...