Spring naar bijdragen

18 augustus 2007 Rijnsburg 4x4 trail


Petra
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zaterdag 18 augustus 2007 wordt er in Rijnsburg een 4x4 trail georganiseerd.

Locatie: Kanaalpad Noord-Oost, Rijnsburg.

Tijd: 10:00u t/m 17:00u.

Inschrijving vanaf: 9:00u ter plaatse.

Kosten: € 20,--

Deze 4x4 trail wordt georganiseerd door 4x4 Katwijk i.s.m. de Oranje Vereniging Rijnsburg.

heej leuk zeg... en maar 18km ver.... dat gebeurd weinig:D

wij hebben dr al zin in.....komen zeker !

groetjes Dave en Lin. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Lekker is dat... organiseren ze eindelijk wat in onze grote stad Rijnsburg... ben ik net op vakantie!!!!!!!!!

Vorig jaar was ik startnummer 1 en stond met een draaiende motor vast tot aan m'n toerenteller vast in een waterbak.... Dynamo en startmotor kapot!!!!!

Dit jaar zou ik graag een revanche willen!!!!! Maar dan een weekje later als m'n geplande vakantie!!!!!!

Ben héééééééééééél diep getreurd! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol: yeey me eerste post hier... Ik weet nog wel ik heb je zien staan in die grote bak met water oscar.. Ik ben der 1 keer doorheen gegaan en kwam gelukkig niet tot stilstand. Wij hebben dat gat toen gegraven met een kraan en dat heeft ook een hoop schaden opgeleverd toen we met de kraan vast kwamen te staan in dat gat. We zijn vanmorgen begonnen met het graven van het nieuwe terrein in rijnsburg.. Word weer een groot feest! Ik gaat ons jeepje weer helemaal klaarmaken voor de grote dag!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol: yeey me eerste post hier... Ik weet nog wel ik heb je zien staan in die grote bak met water oscar.. Ik ben der 1 keer doorheen gegaan en kwam gelukkig niet tot stilstand. Wij hebben dat gat toen gegraven met een kraan en dat heeft ook een hoop schaden opgeleverd toen we met de kraan vast kwamen te staan in dat gat. We zijn vanmorgen begonnen met het graven van het nieuwe terrein in rijnsburg.. Word weer een groot feest! Ik gaat ons jeepje weer helemaal klaarmaken voor de grote dag!

Welkom hier, Driver.

Succes met graven. Maak er wat leuks van.

Groetjes Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ffies voten in die poll is wel grappig denk of je komt of niet kunnen we ongeveer zien hoeveel der komen:)

Ik was net even bij het terrein wezen kijken ik zal je 1 ding vertellen... Natte vette klei :wacko:

staat een hoop water op het terrein en ze verwachten nog meer regen vandaag dus neem je zwembroek maar mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gasten van MUDBULL doen aardig hun best.... overal waar ik kom liggen flyers!!! Zelfs op Marktplaats!!!! Alleen jammer dat zo'n lelijk ding met een ster op motorkap op al die Flyers staat....

Maar wel complimenten voor het MudBull Team, heb met iemand gesproken die het parcour heeft getest...

IS NIETS MIS MEE!!!! GOEIE SHIT of ehhhh KLEI!!!! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijnsburg, juli 2007 – Na het enorme succes vorig jaar in de Zanderij in Katwijk, wordt ook dit jaar een 4x4 Offroad Trial georganiseerd door 4x4 Katwijk - Mud Bull. In samenwerking met de Oranje-Vereniging Rijnsburg zal er in de feestweek 2007 op zaterdag 18 augustus een groots evenement plaatsvinden op het Kanaalpad Noord-Oost langs het Oegstgeesterkanaal in Rijnsburg.

Net als in 2006 zal 4x4 Katwijk - Mud Bull de parcoursen aanleggen. Een groen parcours voor de standaard 4x4 auto’s en een rode voor de geprepareerde auto’s. Weinig ervaring? Geen probleem! Ervaren offraodrijders staan verspreid over het terrein klaar om advies te geven. Veel ervaring? Ook geen probleem, ook de ervaren offroadrijder zal op het rode parcours meer dan voldoende uitdagingen tegen komen.

De inschrijving start om 9.00 uur op het terrein zelf. Eerst wordt de auto uit veiligheidsoverwegingen technisch gekeurd. Na goedkeuring kan men zich inschrijven, deelname voor de hele dag kost € 25,00 per auto. Er kan van 10.00 tot 18.00 uur gereden worden.

Geen eigen 4x4 auto?

Tijdens de 4x4 Offroad Trial kunt u het trial parcours zelf rijden (+ 3 passagiers) in Land Rover Defenders met begeleiding van www.4x4offroadchallenge.nl.

Nog veel meer

En dit is nog niet alles. Er kunnen helikoptervluchten gemaakt worden, er worden speciale voertuigen geshowd (racetrucks, Dakar voertuigen, gepimpte auto’s). Er is een dealerpresentatie. Op het dealerterrein kan er meegereden worden op een speciaal parcours met hindernissen. Ook aan de inwendige mens is gedacht. Er zijn voldoende mogelijkheden om even ‘bij te tanken’. Uiteraard ontbreekt ook de 4x4 DAF Truck niet. Bestuurder Johan heeft vorig jaar voor spectaculaire beelden gezorgd in onze befaamde modderpoel (zie foto).

“Dit jaar is er nog veel meer te beleven en te zien als vorig jaar,” aldus Ruud van Beelen, eigenaar van 4x4 Katwijk. “Vorig jaar was het voor ons de eerste keer dat wij een 4x4 Offroad Trial organiseerden. We hebben al meer dan 25 jaar offroad ervaring, maar hadden nog nooit een evenement neergezet. Het werd een groot succes. De ideeën voor 2007 stroomden binnen. Dit jaar wilden we het groter aanpakken en daarvoor hebben we ook meer ruimte nodig. We kwamen in contact met de OV Rijnsburg en zij waren net zo enthousiast. Dankzij hun en de grondeigenaren, hebben wij nu een fantastisch terrein waar we al deze ideeën kunnen realiseren. Samen met de OV Rijnsburg hebben we alle voorbereidingen getroffen. Wij zijn er klaar voor!”

Kijk voor meer informatie, het reglement en foto’s van 2006 op www.ovrijnsburg.nl en www.mudbull.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Mud Bull!

Ik ben er bij hoor de 18e, denk dat je het me niet in dank afneemt als ik niet kom ;)

groetjes Dré ;)

He dreetje,

We gaan er nu wel vanuit hoor dat je komt op 18 augustus. De website is weer geupdate. Met route beschrijving en advertentie die vandaag (woensdag) in de krant staat.

Tot Trial! in Rijnsburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...