Spring naar bijdragen

TJ '97 "Kameel"


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast 4WD-Junkie

Schitterende wagen kameel, zoals opgemerkt in mijn voorstellingspostje heb ik ditzelfde type op het oog. Alleen is die een jaartje jonger.

Ook ik ben van plan wat aanpassingen door te gaan voeren om hem wat "terreinwaardiger" te gaan maken. Tegen die tijd zal ik hier ook een topic openen. Kunnen we elkaar wat op de hoogte houden smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 4WD-Junkie@Oct 4 2003, 09:49

Schitterende wagen kameel, zoals opgemerkt in mijn voorstellingspostje heb ik ditzelfde type op het oog. Alleen is die een jaartje jonger.

Ook ik ben van plan wat aanpassingen door te gaan voeren om hem wat "terreinwaardiger" te gaan maken. Tegen die tijd zal ik hier ook een topic openen. Kunnen we elkaar wat op de hoogte houden smile.gif

Is prima. Welkom iig.... ik zie ook altijd graag foto's van Jeeps. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MugZy@Oct 8 2003, 18:19

eurowheel in antwerpen is een vrij betrouwbare plaats voor jeeps. voor onderdelen ga ik meestal bij jeepdesign in lint. die werken samen met B&S in nederland. zowiezo de moeite om eens te gaan kijken: de eigenaar heeft een tj met een 5.9 v8 erin...

Die V8 rulez!!

Zal eens kijken, ik had toevallig deze week gesproken met B&S in Tiel.

Thnx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel+Oct 8 2003, 19:38-->
<!--QuoteBegin-MugZy@Oct 8 2003, 18:19

eurowheel in antwerpen is een vrij betrouwbare plaats voor jeeps. voor onderdelen ga ik meestal bij jeepdesign in lint. die werken samen met B&S in nederland. zowiezo de moeite om eens te gaan kijken: de eigenaar heeft een tj met een 5.9 v8 erin...

Die V8 rulez!!

Zal eens kijken, ik had toevallig deze week gesproken met B&S in Tiel.

Thnx.

neenee, die kerel van jeepdesign heeft die......manmanman da ding is mooi.... ik begins spontaan te kwijlen. oooit.................................................ooit biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja..wel een hoop info over wat ze doen.

Maar het is eigenlijk niet meer dan een reklamefolder op je pc. Wel jammer, want met een paar actuele foto's of foto serie kunnen ze bijvoorbeeld een hele ombouw laten zien.

...waarschijnlijk zitten ze liever te sleutelen dan achter de pc en daar is ook wel wat voor te zeggen. smile.gif

Ik ga 'm dit jaar niet meer verhogen, maar als het zover is ga ik daar toch eens informeren den ik. thnx voor de link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het lijkt er toch op dat de kriebels niet ophouden...dus ik ben toch weer gaan zoeken naar een leuke set...en gevonden. cool.gif

Old Man Emu, een Australisch merk. Inmiddels veel goeds over gelezen en ik ben benieuwd of er hier lezers zijn die met het merk bekend zijn.

Ze gaan niet verder dan 2" (5 cm) maar dat is voor mij meer dan genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels weet wat verder...

OME-shocks schijnen af en toe na een tijd wat licht te 'zakken'. Dit heb ik her en der gelezen. de twijfel sloeg toe... smile.gif

Dus toch maar gekozen voor Rancho (de 9000 serie), mijn tweede keuze. Eigenlijk alleen vanwege de prijs de tweede keuze.

RS9000X_7points_03.jpg

-RS5000 Steering Stabilizer helps maintan steering control and reduces front end shimmy when larger tires and wheels are used

-RS9000, RSX or RS5000 shocks provide superior on- and off-road ride and performance

-Front and rear replacement performance coil springs available for both lightly and heavily equipped vehicles

-Increases ride height 2-½" and allows use of 32" tall tires without fender modification

-Transfer case relocation spacers maintain proper drive line angles

-Heavy-duty front and rear boxed lower links improve cornering, anti-sway control and overall handling characteristics

-Also includes rear track bar and transfer case linkage relocation brackets

Ik ben benieuwd hoe ik het verstellen van de shocks ga vinden. Op het eerste gezicht lijkt het me een heel gedoe. Aan de andere kant misschien wel een enorm voordeel...

nog een paar weekjes wachten... cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Ok, next..spatbordverbreders.

Meneer 'apk-wet' vond mijn bandjes te breed en ik had geen zin in twee setjes wielen (hoewel nog bedankt voor het aanbod van Ed om een andere set te lenen) of met kunststof opzetstukjes te gaan werken.

Dus afgelopen week de Bushwacker verbreders besteld en vandaag zijn ze net binnen. smile.gif

Heb ik weer wat te doen een komende vrije dag, wanneer was dat ook weer... dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...