Spring naar bijdragen

Jeep kopen bij Piet Bax in Veen.


nobodyknows
 Share

Recommended Posts

Ik heb niet zo lang geleden een jeep gekocht bij een dealer. De wagen zag er goed onderhouden uit en onderhoudhistory zat erbij. Ik heb een een aankoop keuring laten doen bij een andere dealer. Dit koste maar 1 uur werk kosten ca 85 euro. Na de keuring krijg je te horen in welke staat de wagen verkeerd en wat de eventuele kosten zijn om de wagen 100% in orde te krijgen. Bij mijn wagen was dat ca 3200 euro een tegenvaller dus. Ik raad dus aan altijd een aankoopkeuring te laten doen.

Ik ben ook bij piet baks geweest. Er staan zo'n beetje alleen maar Duitse wagens dacht ik. Deze zijn meestal wel goed onderhouden en op de fahrzeugbrief staat alles wat er met de auto is gebeurd. Maar denk ook aan eventuele extra kosten zoals een alarm met certificaat die je waarschijnlijk nodig hebt voor de verzekering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee niemandsweetje,

misschien is je postje iets te vroeg... er zijn een heleboel forummers die niet elke dag hierop kijken (alhoewel dat natuurlijk moeilijk voor te stellen is) en misschien toch wel ervaring hebben met Piet Baks. Dus heb nog fff geduld... ge-wit-ooit-nooit-nieh!

iig succes met de eventuele aankoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Originally posted by Kameel@Aug 3 2004, 11:06

Maar die in Kaatsheuvel is dezelfde als die waar het topic om gaat? Piet Bax?

...anders was het misschien beter geweest het 'Kaatsheuvel-probleem' in een nieuw topic te openen.

<div align="right">

Nee, Piet Bax is gevestigd in Veen (N.Br.).

Wat de suggestie voor een nieuwe topic betreft: helemaal mee eens.

Overigens: een neef van me heeft ooit een Frontera bij Bax gekocht en was tevreden met de koop en wat kleine garantiezaakjes.

Greetz,

JanW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...