Spring naar bijdragen

Euro 95 of 98


Recommended Posts

Hallo,

Ik zal me allereerst even voorstellen. Ik ben Davy 35 jr en sinds 1 dag hebben we een Jeep Cherokee aangeschaft voor mn vrouw. Betreft een zilvergrijze uit 12/2001, 3.7 limited.

Bevalt erg goed, echter wat ik me afvraag, wat is het beste om te tanken euro 95 of 98?

Bedankt voor de reactie.

Davy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik zal me allereerst even voorstellen. Ik ben Davy 35 jr en sinds 1 dag hebben we een Jeep Cherokee aangeschaft voor mn vrouw. Betreft een zilvergrijze uit 12/2001, 3.7 limited.

Bevalt erg goed, echter wat ik me afvraag, wat is het beste om te tanken euro 95 of 98?

Bedankt voor de reactie.

Davy

welkom hier en veel rijplezier met je KJ

In mijn KJ gaat euro95;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat niet in het klepje, in het boekje (engelse handleiding) staat volgens mij minimaal 87

In de nederlandse gebruiksaanwijzing pagina 94

"Uw auto voldoet aan alle emissie-eisen en biedt een laag brandstofverbruik als u hoogwaardige loodvrije benzine met een RON-octaangetaal an tenminste 91 gebruikt.

U kunt als brandstof normale loodvrije benzine gebruiken met een RON-octaangetaal van tenminste 91, tot loodvrije superbenzine met een RON-octaangetaal van ten minste 98"

Euro95 is dus prima maar euro98 kan ook.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...