Spring naar bijdragen

Off-road banden


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment 24565R17 banden onder de jeep(WK 3.0 CRD) liggen. Nu wil ik kijken voor een stel andere banden om er onder te leggen voor als we off-road willen gaan rijden.

Zijn er dan nog aanbevelingen. We zullen dit jaar er in ieder geval geen extreme tochten mee maken.

Alvast bedankt voor de tips!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je GC uit 2005 vooral voor normaal wegverkeer zal gebruiken en af en toe voor off road.

Ik zou dan een AT band nemen, hoef je niet steeds te wisselen.

Als je wel gaat wisselen voor off road gebruik, ben ik met Utah enthousiast over de BFG Mud Terrain banden.

Weinig tot geen herrie op de weg, en slijten ook niet zo hard als veel andere MT banden.

De band die Laurent noemt, ken ik eerlijk gezegd niet en heb ik dus ook geen mening over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is een zeer populaire band geweest in Belgie, nog steeds eigenlijk hier in de streek. komt van bij Gitrax in Antwerpen, maar heb al een adres is Nederland ook gevond dacht ik.

kameraad van mij heeft met de zijne 70000km gedaan en kmoet zeggen ze minder herrie maken dan mijn ouwe kumho's powerguard.

qua profiel komt hij overeen met een BFG mud, maar dit zijn "rechappe" banden, en de buitenste toppen komen buiten de band, waardoor hij ook met tegen de zijkant wat mee trekt..

niks dan positief over deze band van mij dus :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...