Spring naar bijdragen

lek regenwater


Recommended Posts

Hoi; na al de regen van de afgelopen week heeft mijn TJ water waar het niet hoort te zijn; er loopt water via de luchtkanalen en komt er bij de bijrijder beenruimte uit: waar de weerstand ingeschroeft zit. Nu denken we dat er dus water mee komt met de lucht inlaat; willen graag onder de roostertjes van de motorkap kijken of daar iets mis is, maar hoe krijgen we dat onderdeel los geschroefd? Met alleen de 5 schroefjes los maken komen we er niet. :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi; na al de regen van de afgelopen week heeft mijn TJ water waar het niet hoort te zijn; er loopt water via de luchtkanalen en komt er bij de bijrijder beenruimte uit: waar de weerstand ingeschroeft zit. Nu denken we dat er dus water mee komt met de lucht inlaat; willen graag onder de roostertjes van de motorkap kijken of daar iets mis is, maar hoe krijgen we dat onderdeel los geschroefd? Met alleen de 5 schroefjes los maken komen we er niet. :worshippy:

k'heb geen idee, maar ik weet wel als het erugg hard regend en waait en je dan een stulje moet rijden m'n vrouw natte voeten krijgt!:whistle:

Ach ja, it's a Jeep thing:yes: .

Airco aan en probleem opgelost!:lol:.

Nee zonder gekheid, lekt het ook als ie gewoon stil staat?

kijk hier eens in:http://www.vintagemusicprojects.com/jeep/servicemanuals/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Myriam,

Heb zelf een cj maar denk dat de de ruit ongeveer hetzelfde is.

Heb ook tijden last gehad van water op de vreemste plaatsen onder uit het dashboard.

Raam er uit gehad en veel gekit maar niks geholpen.

Heb toen een keer een binnenspiegel uit een Neon gemonteerd met licht erin.

:ph34r:

Foto van een frame die een beetje opengevouwen is :wacko:

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img510.imageshack.us/img510/3373/lekvv8.th.jpg' alt='lekvv8.th.jpg'>

Misschien dat ik je hiermee geholpen heb....

Groeten Glenn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb het zelfde probleem bij me jeepje. Tijdens hevige regenval lijkt het wel of me dak der niet op zit zoveel water dat der uit me dashboard komt :lol: Het heeft me al 3 radio's gekost... We hebben het raam rubber al helemaal opnieuw der omheen gedaan een aantal gaten gedicht met kit.. maar het maakt allemaal niets uit... Ik lig der ook niet meer wakker van want me jeep is al van 1987 en heeft ze beste tijd ook wel gehad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...