Spring naar bijdragen

Ironbitch


Utah
 Share

Recommended Posts

Wat wil je nou?

Dat jij je eigen belachelijk wil maken op dit forum met dat wijze gedoe van je moet jezelf weten. En dat ik wel eens iemand afzeik Tja..... wen er maar aan.

Maaruh dit soort berichten van je.........

mischien is het maar goed ook. als je naam Utah er mischien niet opstaat. want anders hadden ze allang je banden mischien wel lek gestoken. want ik heb een aantal posts van je gelezen en volgens mij vind je het leuk om mensen aftezeiken. oja en ik ben vandaag ook nog in dat strontgat geweest dat Huissen heet. en het stonk daar ook nog naar stront. ik dacht al meteen Utah heeft zijn sterretje openstaan. want ik rij de route tussen Maas en Waal en de Nederrijn van Nijmegen tot Zaltbommel

Het zegt gelukkig meer over jou dan over mij.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een maf mailtje is dit dan Utah...

mischien is het maar goed ook. als je naam Utah er mischien niet opstaat. want anders hadden ze allang je banden mischien wel lek gestoken. want ik heb een aantal posts van je gelezen en volgens mij vind je het leuk om mensen aftezeiken. oja en ik ben vandaag ook nog in dat strontgat geweest dat Huissen heet. en het stonk daar ook nog naar stront. ik dacht al meteen Utah heeft zijn sterretje openstaan. want ik rij de route tussen Maas en Waal en de Nederrijn van Nijmegen tot Zaltbommel

Dit is echt een stront mail....:yes:

Het zegt gelukkig meer over jou dan over mij.

Ben ik het mee eens....

Kunnen zeker niet meer tegen kritiek..:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er dingen via PM geschreven worden die niet door de beugel kunnen, is een zaak tussen de verzender/ontvanger en is privé.

Als je er problemen mee hebt wat anderen schrijven kunnen we dat altijd oplossen, we zijn tenslotte allemaal redelijk volwassen. De één wat minder dan de ander natuurlijk.

Ik weet niet wat hieraan vooraf gaat.. het is kennelijk een antwoord geweest maar desondanks alles behalve interessant.

Drink samen een biertje of zo, en wissel daarbij mooie woorden uit, maar ga elkaar niet in het openbaar afzeiken. Daar heeft helemaal niemand wat aan.

Dit topic gaat dicht.

Commentaar/opmerkingen/meningen/meer mooie woorden kunnen allemaal via PM of e-mail.

Ik beantwoord ze graag.

Wat de inhoud betreft:

Op de man spelen doen we niet en (uit)schelden doen we niet. Dit zijn de forumregels en als je dat niet bevalt ben je welkom om ergens anders je mening te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...