Spring naar bijdragen

KIDS vervoeren in een YJ of grijskenteken!


kuiperenco
 Share

Recommended Posts

Wie kan mij enig uitleg geven over het vervoer van mijn kinderen?

Wrangler YJ met achterbank en in een CJ 7 V8 grijskenteken zonder achterbank uiteraard!

Wanneer er een achterbank aanwezig is...gewoon met twee goedgekeurde autozitjes..? Als dit past ! Hoe is dit anders op te lossen?

Wat bij een grijskenteken, mag ik mijn zoon ( 1 jaar ) of dochter (2,5 jaar )dan vervoeren voorin...in een goedgekeurd autozitje?

Heb de politie hier over ook al gebeld, maar daar krijg ik ook niet bepaald een zinnig antwoord van :yes: die stuurden mij door naar www.kinderzitjes.nl ! Misschien heeft iemand hier ervaring mee, laat het dan even weten!!!

Groet,

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan mij enig uitleg geven over het vervoer van mijn kinderen?

Wrangler YJ met achterbank en in een CJ 7 V8 grijskenteken zonder achterbank uiteraard!

Wanneer er een achterbank aanwezig is...gewoon met twee goedgekeurde autozitjes..? Als dit past ! Hoe is dit anders op te lossen?

Wat bij een grijskenteken, mag ik mijn zoon ( 1 jaar ) of dochter (2,5 jaar )dan vervoeren voorin...in een goedgekeurd autozitje?

Heb de politie hier over ook al gebeld, maar daar krijg ik ook niet bepaald een zinnig antwoord van :yes: die stuurden mij door naar www.kinderzitjes.nl ! Misschien heeft iemand hier ervaring mee, laat het dan even weten!!!

Groet,

Petra

Bij een grijs kenteken mag je geen personen in de laadruimte vervoeren. Er zijn bussen met een bank voorin, en juist....... daar kunnen zelfs 3 personen op, en dat mag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag kinderen jonger dan 12 jaar of korter dan 1,50m voorin meenemen mits ze in een goedgekeurd kinderzitje zitten. Kinderen ouder dan 12 of langer dan 1,50m mogen ook, maar dan vervalt de eis van een goedgekeurd zitje.

Of ze het leuk vinden is een andere vraag. Mijn dochter van 2,5 jaar zit met een kinderzitje zo hoog dat ze haar voeten op het dashboard kan leggen. Laten we het er maar op houden dat ik blij was dat ik thuis was....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ha...nou moet zeggen dat die kleine meid van mij (2,5) helemaal gek vanalles is op wielen...mijn vader rijd met een oude Chevrolet Pick-Up ...(ook altijd met haar voorin) en dat vind ze SUPER !!!! Ze is er niet uit te krijgen...dus dat zou het probleem niet zijn denk ik...:yes:

In ieder geval bedankt voor jullie reactie!!!

Groet,

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...