Spring naar bijdragen

Xtreme challenge


darkwolf
 Share

Recommended Posts

!9 en 20 mei zal er in Fontaine au pire ( noord Frankrijk ) de eerste van 4 weekenden plaats vinden van de xtreme challenge by zerotraction.

De bedoeling is dat ik en Nick hier onze kunsten gaan vertonen met Darkwolf die hiertoe enigzins verbouwd is. Er word nog gewerkt maar zodra de wagen klaar is volgen er uiteraard foto's !

Mochten er mensen zijn die ook wel trek hebben in zo'n extreem weekend kijk dan ff op http://www.zerotraction.be

Je kunt je daar aanmelden en evt. ff bekijken wat voor mannen dit zijn.

Naast de xtreme klasse is er sinds dit jaar ook een rookie klasse voor de beginnend challenge rijder en in deze klasse mag geen achterwinch gebruikt worden.

Liever toeschouwer ? ook dan ben je van harte welkom, het is zó'n 350 kilometer rijden vanaf Utrecht maar dit zal zeker zo'n rit waard zijn !!

Spectakel is gegarandeerd :thumbsup:

streamimage.php?path=L0FjdGl2IENoYWxsZW5nZS9BY3RpdiBDaGFsbGVuZ2UgMjAwNi8zZGUgQ2hhbGxlbmdlIEJlcnRyaXgvQXhlbC9EU0MwMzM0Ni5qcGc=

Heren modder-eters...waarom komt die foto er niet te staan maar een link ernaar ?? thanks..

geen flauw idee...

maar bij deze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

René en ik hebben net de achterwinch aangesloten en alle dikke plus en min kabels van de accu's en het startrelais vervangen...

Darkwolf is er bijna klaar voor...nog wat kleine dingen afmonteren en dan gaan..

René, bedankt weer voor het leveren van een stukje vakmanschap !! aan de stroomkabels van de jeep zal het over twee week niet liggen :no:

Voor de liefhebbers..foto's van de wolf zullen een dezer dagen op de site komen samen met een kort verslag van de afgelopen weken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

René en ik hebben net de achterwinch aangesloten en alle dikke plus en min kabels van de accu's en het startrelais vervangen...

Darkwolf is er bijna klaar voor...nog wat kleine dingen afmonteren en dan gaan..

René, bedankt weer voor het leveren van een stukje vakmanschap !! aan de stroomkabels van de jeep zal het over twee week niet liggen :no:

Voor de liefhebbers..foto's van de wolf zullen een dezer dagen op de site komen samen met een kort verslag van de afgelopen weken...

Geen probleem Ron. Heb het weer graag gedaan.

En ik kom zoals gezegt ook een keer langs voor een foto reportage. Verder als er andere mensen zijn die gaan kijken en foto's maken mail ze dan even naar mij voor de website.

Er zijn mensen die zich misschien afvragen waarom ik geen co ben. Dat heeft alles te maken met de gezondheid.

Had in december een beetje problemen met het hart en de bloeddruk. Nu gaat alles alweer een stuk beter. Maar loop nog steeds bij de arts. Dit even om misschien andere verhalen uit de wereld te helpen.

Ron en Nick ik wens jullie heel veel geluk en wijsheid......

En het gaat vooral om telkens de rit uitrijden.

Zwaar is het zeker dat hebben we laatst nog bekeken.

Voor iedereen verder...

Volg de website www.teamdarkwolf.nl

Daar zal telkens een reisverslag op komen te staan en foto's..

Groet Rene

Webmaster teamdarkwolf....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Ron,

Alles is er klaar voor.

Je lier voor zit er ook op.

Dus gaan.....doe je best.

Nick ook natuurlijk...

Ik heb de site nog even van een up-date voorzien.

Zie alle foto's wel tegemoet.

Deze plaats ik dan z.s.m. op de site.

Incl. verhaal van dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Ron,

Alles is er klaar voor.

Je lier voor zit er ook op.

Dus gaan.....doe je best.

Nick ook natuurlijk...

Ik heb de site nog even van een up-date voorzien.

Zie alle foto's wel tegemoet.

Deze plaats ik dan z.s.m. op de site.

Incl. verhaal van dit weekend.

Nogmaals heel veel plezier en succes daar Ron en Nick!!! Gaat helemaal goedkomen!!

Klasse wat je allemaal doet Rene (en Nick uiteraard ook) :P

Maar kun je ook de foto's van de vebouwde Dark er ff opgooien....ben nogal benieuwd nl.....;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...