Spring naar bijdragen

softtop


49er
 Share

Recommended Posts

Ik weet niet of ik goed zit maar niet geschoten is altijd mis....Is er iemand die nog een zwarte softtop weet voor een Wrangler YJ uit 87, dit is het model met een schuinaflopende bar. Hoeft niet nieuw te zijn, als hij maar heel is. Ben al bij B&S wezen informeren, maar ben ik nou Nederlander of niet? Je hoort vaak van mensen dat ze soms meerdere kappen hebben liggen. Ik wil hem graag voor mijn man zijn auto hebben, vandaar dat ik hier een oproep doe. Hij weet er nog niets van... tongue.gif

Groetjes van Esmeralda Prins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En: Ebay.de !!!!

Daar staan ze vaak op!

Zoals deze: KLIK!!!

Maar let wel op, waarschijnlijk heeft jullie Wrangler stalen "hardtop" deuren! Veel softtops zijn daar ook voor, maar anderen weer niet. Koop je de verkeerde, dan krijg je dat niet pas! De foto's hieronder tonen je de verschillen:

3ef31850ed13c.jpg

"Rechte hoek"

3ef3184d8418d.jpg

"Ronde hoek"

Let hierboven op de hoek van de deur, niet op het type auto of top. (ik kon zo snel geen andere foto's vinden....)

Soms staat er in een advertentie een "verkeerde" foto.... Wees hier op bedacht, en vraag de verkoper naar de exacte uitvoeringen van de Wrangler waar de top op past!

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Originally posted by 49er@Jul 3 2004, 10:49

Ik weet niet of ik goed zit maar niet geschoten is altijd mis....Is er iemand die nog een zwarte softtop weet voor een Wrangler YJ uit 87, dit is het model met een schuinaflopende bar. Hoeft niet nieuw te zijn, als hij maar heel is. Ben al bij B&S wezen informeren, maar ben ik nou Nederlander of niet? Je hoort vaak van mensen dat ze soms meerdere kappen hebben liggen. Ik wil hem graag voor mijn man zijn auto hebben, vandaar dat ik hier een oproep doe. Hij weet er nog niets van... tongue.gif

Groetjes van Esmeralda Prins.

<div align="right">

staat een zwarte compleet op marktplaats bij jeeponderdelen helemaal compleet eur 350

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...