Spring naar bijdragen

speciale startkabels


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Gast IRONBITCH
:bye1: er zijn nieuwe startkabels in de handel. speciaal voor auto's en uiteraard voor Jeeps die een boordcomputer aan boord hebben. op de kabels zit namelijk een spanningskastje op gemonteerd. die zorgt ervoor als je accu helemaal leeg is. en je gaat hem weer opladen met een andere auto. dan zorgt die spanningskastje ervoor dat je boordcomputer niet op zijn flikker krijgt. dus autobezitters met een boordcomputer aan boord. ga als de bliksem die speciale startkabels kopen. ze zijn in ieder geval stukken goedkoper dan een nieuwe boordcomputer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:bye1: er zijn nieuwe startkabels in de handel. speciaal voor auto's en uiteraard voor Jeeps die een boordcomputer aan boord hebben. op de kabels zit namelijk een spanningskastje op gemonteerd. die zorgt ervoor als je accu helemaal leeg is. en je gaat hem weer opladen met een andere auto. dan zorgt die spanningskastje ervoor dat je boordcomputer niet op zijn flikker krijgt. dus autobezitters met een boordcomputer aan boord. ga als de bliksem die speciale startkabels kopen. ze zijn in ieder geval stukken goedkoper dan een nieuwe boordcomputer

Ja zeer mooi verhaal.

Maar nu heb ik een nieuwe accu die vol is hoe doe ik het dan.

Oude lege gaat er uit...nieuwe volle erin....en in 1 keer de spanning erop....

Geloof mij dit is onzin...

De accu spanning is nooit meer als 13,2 volt uit een accu.

belast minder....

Wel met een power boost bestaat gevaar voor de computer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

nee ik heb geen verkoopfolder gelezen. maar gezien bij een automatrialenshop waar ik moest lossen. en die mens van de shop heeft mij verteld waar die speciale startkabels voor zijn. en nog iets overal waar ik moet lossen ben ik altijd nieuwschierig wat het bedrijf doet. altijd handig bijvoorbeeld voor je Jeep

IRONBITCH = truckchauffeur, de rijdende goudengids

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...