Spring naar bijdragen

Doorgezakte Vering Hoe Te Herkennen ?


Recommended Posts

foto's van Duc

staan hol ipv bol

/me is benieuwd naar de prijs :whistle:

zou me niks verbazen waneer je gaat shoppen in de us of a dat je voor het zelfde geld een leuk lift kitje thuis heb

heb een offerte liggen uit tiel voor een compleet verhogingsset 2 inch. inclusief verenpaketten schokdempers bakverlaging en de hele handel voor 998 euro.....maar denk dattie zo wel hoog genoeg is...is mijn iedere dag auto en moet ook nog een beetje normaal in en uitstappen blijven....wordt ook een dagje ouder whaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nais Jeep....

toch geen skycrapper zooi?

dat spul is goedkoop, maar dat merk je ook aan de kwaliteit.

in duitsland kost skycrapper 4" set 773 euro

in usa kost die 4" set 540 dollar en die 2" set 529 dollar.

tis jou Jeep.. jou keuze, Jou geld.

maar persoonlijk zou ik het goed doen een een beter merk kiezen, ok kost meer, maar heb je veel langer plzier van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kweet t djoeb, heb t gelukkige voordeel dat ik korting krijg. anders hoeft t voor mij niet zo. twijfel sowieso nog of ik niet gewoon weer een set standaard veren neem. ben bang dat ik er misschien spijt van ga krijgen.

Als ik eerlijk ben denk ik dat je spijt krijgt van de standaard veren, maar da's maar een mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus jij denkt dat t beter is om 2 inch te verhogen ? gaat dat niet ten koste van de rijeigenschap of wordt t er juist beter op ? heb geen verglijkingsmateriaal, vandaar

Beter? Helemaal niet.

verhogen is alleen maar slecht voor de portemonnee en slecht voor de wegligging.

Dan koop je grotere banden, dat is slecht voor het remgedrag en nog slechter voor je portemonnee.. etc etc.

...maar wel leuk. ;)

Als je niet wil verhogen, dan zeker niet doen. Het is nergens goed voor. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter? Helemaal niet.

verhogen is alleen maar slecht voor de portemonnee en slecht voor de wegligging.

Dan koop je grotere banden, dat is slecht voor het remgedrag en nog slechter voor je portemonnee.. etc etc.

...maar wel leuk. ;)

Als je niet wil verhogen, dan zeker niet doen. Het is nergens goed voor. :whistle:

look who is talking :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...