Spring naar bijdragen

Staand Logo Op De Motorkap


HansH
 Share

Recommended Posts

Een tijdje geleden stond ik op een parkeerterrein naast een XJ die op de motorkap zo'n staand logo had van Jeep :P (Net zoals de ster van mercedes op de motorkap staat of zoals de oude nissan patrols hebben.) Heeft iemand enig idee waar je zo'n logo kunt krijgen, ik vond het wel mooi staan.

Groeten Hans :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje geleden stond ik op een parkeerterrein naast een XJ die op de motorkap zo'n staand logo had van Jeep :P (Net zoals de ster van mercedes op de motorkap staat of zoals de oude nissan patrols hebben.) Heeft iemand enig idee waar je zo'n logo kunt krijgen, ik vond het wel mooi staan.

Groeten Hans :whistle:

Ik heb er nog wel een liggen eur 50,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn die dingen zo duur ?? Hoe zit dat logo vast op de motorkap ?? Is die van jouw in goede staat Dez ??

je kunt ook zoeken op Ebay en daar op bieden.

2 gaatjes in je motorkap en moertjes aandraaien. Indien er een versteviging zit (dubbel plaatwerk) eerst een groter gat boren waar je met een dopje in kan om moertje aan te draaien.

gr

hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er 2 gekocht via Ebay

De ene koste me 18 euro en de andere 20, incl verzendkosten.

Ik heb ze ook wel liggen nieuw orgineel Jeep , normaal 99,-- , voor de Jeepforumleden 89,--

(helaas kan ik de invoer-belastingen , btw etc. niet omzeilen) , ik heb er op dit moment nog 5 liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze ook wel liggen nieuw orgineel Jeep , normaal 99,-- , voor de Jeepforumleden 89,--

(helaas kan ik de invoer-belastingen , btw etc. niet omzeilen) , ik heb er op dit moment nog 5 liggen

klik hier

Dan moet je hem daar halen.

(vraagt zijn eigen wel af , of het orgineel van Mopar is en geen imitatie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...