Spring naar bijdragen

Terugroepactie Kj


DUC
 Share

Recommended Posts

Uit Trouw (11/03/2007):

Chrysler roept bijna half miljoen auto's terug

DETROIT (ANP-RTRS) - Het Amerikaanse autoconcern Chrysler roept bijna een half miljoen sportterreinwagens (SUV's) terug wegens brandgevaar. Het gaat om de recente modellen de Jeep Liberty en de Dodge Durango. Ook de nieuwe Dodge Avenger sedan moet terug, wegens problemen met de deurklinken.

Het is de tweede terugroepactie van Chrysler in twee weken tijd. Eind februari riep de noodlijdende autoproducent bijna 51.000 auto's terug omdat de software van het antiblokkeersysteem opnieuw geprogrammeerd moest worden.

Chrysler heeft de maatregelen aangekondigd na het ontvangen van tientallen brandmeldingen. Er zijn twee gevallen bekend waarbij bestuurders van een Jeep Liberty lichte brandwonden hebben opgelopen. Deze werden veroorzaakt doordat de motor van de airconditioning vlam vatte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om de Liberty/Cherokee van de modeljaren 2006/2007. Zullen er in Nederland niet zo veel zijn denk ik. Slordig is het wel weer.

April worden de eigenaars benaderd.

Mijn 2005 Cherokee is al 2x teruggeroepen (draagarmen en software probleem injectie).

Mijn 1998 Cherokee is 1 x teruggeroepen (airbagmodule).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Het gaat om de Liberty/Cherokee van de modeljaren 2006/2007. Zullen er in Nederland niet zo veel zijn denk ik. Slordig is het wel weer.

April worden de eigenaars benaderd.

Mijn 2005 Cherokee is al 2x teruggeroepen (draagarmen en software probleem injectie).

Mijn 1998 Cherokee is 1 x teruggeroepen (airbagmodule).

Hoi, even een vraagje

Wat was er prcies aan de hand met die draagarmen en injectie, was dit ergens aan te merken?

Mijn Liberty is van 2006 en heeft een aardige tijd lang bij de dealer gestaan voordat ik hem kocht. Weet dus niet of de de mod wel is uitgevoerd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...