Spring naar bijdragen

Blackdiamond 3" Verhoging En Jks Quick Disc.


Recommended Posts

Mijn auto heeft een BlackDiamond 3" verhoging en JKS Quick disc.

Echter zegt mij dit niet zo erg veel omdat ik nog een leek ben.

Is er iemand die mij kan uitleggen wat er nu precies is vervangen aan de auto, ben erg nieuwsgierig.

Ik heb op het forum ook is gelezen over quick disconnets, zit dit er bij mij dan ook onder en wat doet dit?

Ik heb even op het volgende topic gekeken,iMav's XJ

echter kom ik er dan ook niet helemaal uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Black Diamond en JKS zijn merken. Zegt dus niets over de details van de manier waarop je auto verhoogd is. Door rond te neuzen op US-sites als 4wd.com en talloze andere aanbieders, kom je ongetwijfeld een en ander tegen. Het zou kunnen dat je dan de onderdelen van de set van iMav wel herkent. Al blijft het een ander merk natuurlijk B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de blackdiamonds 3" is de verhoogde veren met 3x 1 inch is 3 x 2.5 cm

de JKS quickdisconnects zijn de demontable stabilisatorstangetjes voor. ring met pin er uit trekken en je hebt in het terrein meer wieluitslag dus blijven beide wielen langer op de grond dus langer tractie voor.

Ze zijn wel QUICK disconnected maar ze er weer in steken duurt wat langer omdat je dan op vlakke ondergrond moet staan.

Zit de linker pin erin dan en wil rechts niet dan rij je achteruit met je linkerachterwiel op een steen dan gaat ie rechts er wel in. Dus het wiel diagonaal op de pin die er niet in wil wat hoger zetten op een bultje of een steen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn wel QUICK disconnected maar ze er weer in steken duurt wat langer omdat je dan op vlakke ondergrond moet staan.

Zit de linker pin erin dan en wil rechts niet dan rij je achteruit met je linkerachterwiel op een steen dan gaat ie rechts er wel in. Dus het wiel diagonaal op de pin die er niet in wil wat hoger zetten op een bultje of een steen.

type wat de Cherokee heeft, heeft daar geen last van, is net weer anders dan met de wrangler

verplaast hoort hier beter thuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...