Spring naar bijdragen

Waar Visco Kopen? Iemand Voor Inbouw?


sjompie
 Share

Recommended Posts

Wie weet waar ik een Visco (in tussenbak) voor een GC 1996 het goedkoopst kan halen?

Zoek even op "Visco" Ik heb die van mij via e-bay gekocht bij Mantrans. $ 375,= + shipping. Overleg en laat bevestigen dat er een pakket waarde van niet meer dan $20,= wordt vermeld. Je hebt dan geen invoer en BTW. Met de dollar koers koop je hem daar voor rond de ? 270,= Komt nog wel iets van $ 40,= aan verzendkosten bij. Binnen een week in huis.

Er is ook een "HOW TO" voor als je toch 't zelf wil proberen. Niet extreem complex iig.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek even op "Visco" Ik heb die van mij via e-bay gekocht bij Mantrans. $ 375,= + shipping. Overleg en laat bevestigen dat er een pakket waarde van niet meer dan $20,= wordt vermeld. Je hebt dan geen invoer en BTW. Met de dollar koers koop je hem daar voor rond de ? 270,= Komt nog wel iets van $ 40,= aan verzendkosten bij. Binnen een week in huis.

Er is ook een "HOW TO" voor als je toch 't zelf wil proberen. Niet extreem complex iig.

Succes!

Gevonden!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-PROCESS...sspagenameZWD1V

Heb Edje inmiddels ook al gesproken en afspraak gemaakt. Nu moet ik alleen zeker weten of dit de juiste visco is (even op het plaatje nazoeken). Nu nog hopen dat ik mijn voor-as niet aan brokken heb gereden...

Thanx allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ik heb het nu op de snelle manier gedaan en binnen 2 uurtjes waren we klaar.Maar dan moet je wel het juiste gereedschap hebben anders is dit geen aanrader.

Het was natuurlijk dat ik er bij was... ik heb goede management kwaliteiten en ben goed in meekijken!

Thanx Edje, auto rijdt top!

Groet,

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...