Spring naar bijdragen

Technische kennis, help !


Recommended Posts

marktplaatsHallo,

Momenteel rijd ik in een opel astra uit 1992, nee geen opel Astray maar astra !

Om een lang verhaal kort te maken wil ik op korte termijn een andere auto gaan kopen.

Mijn oog is op een soort Jeep model gevallen, na veel gesurfd te hebben voel ik wel wat voor de Suzuki Vitara. Ik vind het een leuke vrouwlijke auto, toch een beetje dat jeep model maar niet te groot. En ik heb een hele mooi hard roze gezien.

Maar nu komt het ik ben a-technisch. Vraag me iets over kleding make-up of ander uiterlijke verzorg dingen en ik kan het je zo vertellen.

Maar over auto's etc...heb ik echt geen verstand.

Zo weet ik niet of de Suzuki Vitara een veillige auto is en niet na 1 x blazen om ligt.

Ik vraag me af hoe hij in zijn gebruik is.

Wat voor een kenteken krijgt een vitara en wat is het verschil tussen een grijs en een gewoon kenteken ?

Wat is ong. de vraagprijs van een 2e handse vitara uit met bj ca. 1994-1996

En wie kan me op zich wat meer over de oudere model Vitara vertellen.

Ik weet dat ik nu op het Jeepforum ben, maar dat zijn toch ook auto's zoals andere auto's . En volgens mij is er best iemand die mij een antwoord op mijn vragen kan geven. Je mag me mailen op: prinsesarabia@hotmail.com

Alvast bedankt !

Prinsesje



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehmm keertje meerijden in een echte Jeep.......? wink.gif

Maar goed Vitara's zijn leuke auto's, vallen echt niet zomaar om met 1 keer blazen. De Vitara is er imho idd alleen op geel kenteken, de Grand Vitara (what's in a name rolleyes.gif ) is ook op grijs te krijgen.

Verschil tussen grijs en geel is kortweg:

- geel is "normale" uitvoering met normaal tarief wegenbelasting

- grijs is uitvoering met laadbak en slechts 2 zitplaatsen (bedrijfsauto) en zit in het lage wegenbelasting tarief.

Voor meer info over Vitara's kun je denk ik beter hier wat rond gaan vragen...... --> klikkerdeklik

Mocht je toch besluiten een 'echte' Jeep te kopen ben je hier natuurlijk altijd welkom. (anders ook wel hoor wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Prinsesje!

Zoals je zelf al opmerkte, dit is het jeepforum.... Dus om nu te zeggen dat we de suzuki's kennen.... nou nee, niet echt.

Maar we zijn natuurlijk wel 4x4 liefhebbers! Dus heb ik even voor je rondgekeken, en ik heb een paar links voor je:

prikpagina.nl

http://suzuki4wdclub

4X4 drivers forum

Succes met zoeken.

Enne, over een paar zien we je wel hier... vele jeepers zijn met een soes begonnen! tongue.gif

Owja:

Er zijn wel vitara's op grijs kenteken geweest, maar die voldoen nu niet meer aan de eisen. M.a.w. je rijdt in een bedrijfsauto (geen achterbank e.d.), maar je betaald belasting voor een personenauto! frusty.gif

Ik zou dus gewoon voor een geel-kenteken met achterbank gaan!!! yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...