Spring naar bijdragen

Stoelverwarming


Douwe
 Share

Recommended Posts

Het project van de dag was de stoelverwarming repareren, maar kan het zijn dat de auto daarvoor is voorbereid zonder dat de verwarming er in zit? Ik heb twee schakelaars naast de cigarettenaansteker zitten die ik tot nu toe als stoelverwarmings schakelaars heb aangezien. Als ik echter naar de stoel kijk dan zie ik maar 1 stekker waar een rode en zwarte draad in loopt om de stoelverstelling op gang te helpen. Meer niet. Ik zie ook geen andere draden lopen.

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom vroeg ik dat het zo kon zijn dat de auto er op is voorbereid zonder dat het is aangelegd.

Eerste stap zou sowieso zijn dat ik een stoel openhaal om te kijken wat er in zit. Van de buiten/onderkant, achter de plastick deksel zie ik niks dat er op wijst dat er een aansluiting zit voor stoelverwarming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja.. die schakelaars kunnen voor van alles (geweest) zijn... Ze zijn in ieder geval duidelijk naderhand een keer ingebouwd. ehh.. erin geprudst... :whistle:

Maar ik heb geen idee waar de schakelaars zouden moeten zitten... Wel weet ik dat stoelverwarming niet altijd leverbaar is geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk schakelaars van een NOS-kit... voor extra 100pk. :whistle:

Erg niet-standaard knoppen, maar ik vind ze wel geinig. Ik ben bang dat je 2 keuzes krijgt:

1. achter je dash kijken en de broodkruimels volgen

of

2. hopen dat de oude eigenaar toevallig online komt.

..en nu naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, een ding is duidelijk! Ze horen er dus eigenlijk niet in. (ja mijn eerste Jeep en nog erg groen). De vorige eigenaar vertelde me dat ze voor de stoelverwarming waren. Op zich was die bron al dubieus want hem had ik al als oplichter ontmaskerd.

Het goeie is, de stoelvrwarming is niet kapot :whistle:

Wat ik wel weet is dat ze in de aan-stand stroom slurpen en dus de accu leegtrekken. Er zit blijkbaar maar 1 ding op! Dash er af opereren draden volgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...