Spring naar bijdragen

Airbag Lampje?


Recommended Posts

waarschijnlijk 1 van de verbindingen slecht van een airbag.

heb iets gelezen over een clockspring, dit zit achter het stuur. denk aan sleepcontact.

zelfde als de claxon en de cruisecontrole ook op deze wijze uitvallen

oh ja heb nog meer gelezen over een recall van cryslers van 1996 die zonder kosten gerepareerd worden.

weet niet of jeep daar ook onder valt, maar dit is na te vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk 1 van de verbindingen slecht van een airbag.

heb iets gelezen over een clockspring, dit zit achter het stuur. denk aan sleepcontact.

zelfde als de claxon en de cruisecontrole ook op deze wijze uitvallen

oh ja heb nog meer gelezen over een recall van cryslers van 1996 die zonder kosten gerepareerd worden.

weet niet of jeep daar ook onder valt, maar dit is na te vragen

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn 2 Tj's, bij een km-stand van ongeveer 100.000km ging

het airbag lampje branden.

Het was inderdaad het 2x sleepcontact achter het stuur.

Zo los je het op: koppel batterij af en WACHT 5 MINUTEN voor je verdergaat, zo kunnen alle condensatoren zich ontladen.

Verwijder het stuur met een stuurtrekker. Dan zie je de module zitten, het is zeer belangrijk dat de wielen recht staan alvorens

je het plastieken sleepcontact verwijdert. Plaats het nieuwe contact, hierin zit een blokkage, deze niet verwijderen tot alles goed zit. Wanneer het op zijn plaats zit met de wielen in de rechtuitstand dan kan je het verwijderen.

Dan de ramen opzetten en zorgen dat je NIET achter het stuur zit wanneer je de batterij terug aankoppelt.

Als je geen BANG hoort bij het aankoppelen en het lichtje is uit, dan is het OK! :thumbsup:

Kosten voor het sleepcontact: ik dacht een ? 150

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag ging het airbag lampje tijdens het rijden regelmatig aan en uit.

Ben gisteren op stap geweest en heb het lampje niet meer zien branden, In de voormiddag nog een grote trip gedaan, toen heeft het ook niet meer gebrand.

Als het nog eens zo ver is dat het continu gaat branden, misschien eens die sleepcontacten nakijken.

De Airbag schrikt me wel een beetje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...