Spring naar bijdragen

Raamframe


Shark
 Share

Recommended Posts

ja normaal geen probleem past er zo direct op maar zijn wel een ander type ruitenwissers, dus als je ergens een van een wrangler koopt kijk dan ook even dat de ruitenwissermotor en wissers zelf er nog op zitten, deze geven dan ook wel niet de originele CJ look maar dat valt misschien aan te passen dat weet ik niet.

ook zit je in een wrangler met 2 gaten aan de bovenzijde van elke hoek waar je normaal de rolbeugel aan vast maakt van de wrangler, bij een CJ heb je deze rolbeugel niet maar ook dat is geen probleem je zit gewoon met 4 opstaande gaatjes in de raamkader bovenaan dan.

natuurlijk als je een restauratie aan het doen bent en je wilt het origieneel houden is dit niet wat het moet zijn natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm...

De gaten voor de rollbar heb ik toch nodig omdat ik een YJ rollbar erin ga monteren.

Alleen met die verwarming had ik geen rekening gehouden, klopt idd dat er roosters in het raamframe zitten.

Dan maar eens kijken wat het makkelijkst is, het CJ frame herstellen en montagepunten voor de rollbar erin maken of het YJ raamframe verbouwen.

Denk 't eerste......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...