Spring naar bijdragen

Project Hummer Link Om Ideeën Op Te Doen..


Glenn
 Share

Recommended Posts

Project Hummer .... Link om ideeën op te doen..

Weet niet of hij op de goede plek staat???

Dit gaat dan wel over een Hummer, maar deze maakt toch wel leuke dingen wat ook toe te passen is voor de Jeep.

Ik heb er al weer een paar wilde plannen aan over gehouden bij het zien van deze serie foto's :glare:

http://www.angryiron.com/project_berserker.htm

Groeten Glenn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da was ook mijn Idee, helaas een paar jaar terug kocht ik in Duitsland een H1 (89) van het leger, maar zo kaal als wat.

Dus van scratch beginnen, dan maar een lijstje gemaakt van wat to do en to have.............................. Ik schrok me de pleuris man :no: .

Cijfers:

Aankoop: 17.000?

Optische tuning: 6000à 8000?

Mechanische tuning: circa 12.000?

En dan nog niet exact weten wat moet en kan om hem de weg op te krijgen van de DIV en Belgische keuring.

Gelukkig had ik mijn C rijbewijs maar da was ook het enige positieve aan de zaak.

Na 2 maand terug verkocht aan een Griek voor 21.000? dus wat gewonnen maar spijtig van mijn droom...... misschien later wel eens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Da was ook mijn Idee, helaas een paar jaar terug kocht ik in Duitsland een H1 (89) van het leger, maar zo kaal als wat.

Dus van scratch beginnen, dan maar een lijstje gemaakt van wat to do en to have.............................. Ik schrok me de pleuris man :whistle: .

Cijfers:

Aankoop: 17.000?

Optische tuning: 6000à 8000?

Mechanische tuning: circa 12.000?

En dan nog niet exact weten wat moet en kan om hem de weg op te krijgen van de DIV en Belgische keuring.

Gelukkig had ik mijn C rijbewijs maar da was ook het enige positieve aan de zaak.

Na 2 maand terug verkocht aan een Griek voor 21.000? dus wat gewonnen maar spijtig van mijn droom...... misschien later wel eens :ph34r:

ik heb zelf 2 hummers gehad een aantal jaren terug en was niet echt "je van het" voor deze prijs dan neem ik toch liever een jeep!

zie link:http://www.flickr.com/photos/billysfotos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:whistle: Ach, alles is relatief . . . .

Laatst las ik nog ergens een stukje van iemand die voor de moeilijke beslissing stond om een nieuwe Commander aan te schaffen,

of toch maar twee Wranglers . . . . :blush:

:D Uiteraard gun ik het iemand die dergelijke mogelijkheden heeft, maar toen bekroop mij toch ook een ongetwijfeld vergelijkbaar licht jaloers gevoel.

Enne, ik ben hardstikke blij met m'n eigen "ouwe" XJ ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geloof me een ding ik heb nog nooit zo veel fun gehad als met een jeep ook is het forum en de club veel behulpzamer als bij een "hummerclub" en ga je veel sneller het "land" in met een jeep want als je schade krijgt "met een hummer" zoals ik heb gehad en daarbij ziet wat je voor onderdelen betaald dan ga je de volgende keer heel voorzichtig te werk. dit kan niet de bedoeling zijn van zn ding,nee geef mij maar mn 92 wrangler super :whistle: is niet duur maar gewoon kult!! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...