Spring naar bijdragen

Gereedschapkist


Eelco
 Share

Recommended Posts

Je bedoeld niet speciaal off-road maar op het asfalt, neem ik aan?

(voor off-road is al een topic, vandaar)

Als ik hier in de buurt rondrij: helemaal niets. unsure.gif

Op langere afstanden: doppen-set, sleeplint, hamer, olie/koelvloeistof, poetsdoek wink.gif , ehbo-kitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handschoenen,doppenset,torxsetje,hamers, tangen,spanningstester,amptjes,schroevedraaiers,steek en ringsleutels,zekeringen dit alles ligt in een opbergbak onder de bank.

Verder heb ik een plank achter de bank in aluminium geleiders zodat de ruimte achter de bank niet toegankelijk is bij geopende top.

Tevens kan de achterbank niet meer omgeklapt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@May 11 2004, 18:24

Sleeplint..... want als ik al dat vertrouwen in jullie Jeeps zo lees, is het voor jullie noodzakelijk dat IK die bij me heb... tongue.gif

heb een lier..... tongue.gif , nee ik heb ook altijd een ling bij. en kruisjes, en boutjes en strapjes om kruisjes vast te zetten, ducktape en zipties, hamer , sleutels, wat water, remvloeistof, atf en moterolie(met die 4 kan je alles doen , hetzij tijdelijk) compressor, krik (andere dan de standaard) harksluitingen, boomlint, handschoenen, bediening lier, bikini top, worst case senario kit (uitbrijding op wetelijke kit) vuur, licht, regenjasjes, nood-dekens, leatherman, hand en voet verwarmers, gedroogt voedsel, water, gamelen en esbit vuurtje.nood shelter, touw,.... is voor hier mischien wat overdreven, maar in de ardennen kan het bij grote pech toch al snel best zijn om snachts ter plaatse te blijven. het is dan ook meer voor het gemak dan voor hoge nood. trouwens dit allemaal is een paketje van 20x20x20 kan er dus nog wel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...