Spring naar bijdragen

Mud Banden


Gunther
 Share

Recommended Posts

4 of 5 33' Mud-banden eventueel met velg.

ik verkoop mijn super swampers tsl 33/12.5/15 4stuks 700euro als je de velgen erbij wil komt het op 1000euro

de banden zijn als nieuw de velgen moeten eens opgepoetst worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik verkoop mijn super swampers tsl 33/12.5/15 4stuks 700euro als je de velgen erbij wil komt het op 1000euro

de banden zijn als nieuw de velgen moeten eens opgepoetst worden

Ik ben eigenlijk op zoek naar een breedte van 9.5 of 10.5. Ik heb nu een setje velgen met een breedte van 8j. Dan denk ik dat 12.5 een beetje te breed is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk op zoek naar een breedte van 9.5 of 10.5. Ik heb nu een setje velgen met een breedte van 8j. Dan denk ik dat 12.5 een beetje te breed is...

ze liggen nu ook op 8J velgen dit is zo voorgeschreven door de fabrikant

mijnjeepchoco003aa4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn fout...ik heb gezegd dat ik dacht dat een 8j velg niet goed zou zijn voor een 12.5 band maar schijnt inderdaad de standaard te zijn..heb net de importeur gesproken....

Echter is de nieuwprijs van zo'n band niet veel hoger dan wat jij er voor wilt hebben....

dan moet je ze nieuw kopen hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer zo'n zunige hollander

Hee Ron durf je de koelkast wel dicht te doen of ben je bang dat het lampje blijft branden ??

a037ku6.gif

Je moet je grote muil houden als je niks toe te voegen hebt...leer dat nou eens... :blink:

700 euro per 4 is 175 euro per stuk......mee eens ?

ik kan ze je nieuw leveren voor zo'n 210 euro per stuk.....dus....vind ik 175 per gebruikte band veel geld.. :lol:

En als ik zo'n zuinige hollander was reed ik niet in een jeep..... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...