Spring naar bijdragen

BAAL


BULL
 Share

Recommended Posts

Beste jeeprijders,

Ik ben erg teleurgesteld omdat we volgens mij met ze allen dezelfde hobby hebben en het zo een sociale sport LEEK.

Maar jammer genoeg ben ik erachter gekomen dat niet iedereen zo in elkaar steekt.

Afgelopen weekend in Brouwersdam is er iemand zo aardig geweest om tegen mijn ZWARTE WRANGLER aan te zitten.

Met als gevolg vette schade aan mijn linker voorspatbord, tevens is mijn spatbordverbreder verbogen en mijn zijknipperlicht stuk

Aangezien het gebeurt is bij het standpaveljoen heb ik het dus niet gezien.

Zoals jullie kunnen begrijpen baal ik hier enorm van.

We weten bijna wel zeker dat het een WRANGLER IS GEWEEST.

Dus wil ik de persoon die dit heeft gedaan vragen zich vrijwillig te melden bij mij.

Tevens wil ik vragen of de gene die iets gezien heeft (of gehoord) zich wil melden bij mij.

Daar ik er van overtuigt ben dat jij ook niet zonder schade hiervan afgekomen bent, is het niet verstandig om door te rijden.

Er zijn al aardig wat mensen aan het uitkijken naar een WRANGLER met schade.

Daarom nog eenmaal, wil deze persoon zich melden.

Laten wij elkaar helpen.

Bedankt

BULL

=

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is echt enorm balen, waar het fatsoen bij sommigen gebleven is...... mad.gif

Pas zoiets soortgelijks gehad met m'n gewone auto (focus) ik had 'm net twee weken. Na een etentje komen we terug bij de auto het hele voorportier ingedeukt, schade.....€ 1700,--!!

Er hing natuurlijk ook geen briefje bij wie de schade veroorzaakt had, snap je toch niet. Daar ben je toch voor verzekerd!

Uiteindelijk de schade wel betaald gekregen via 't waarborgfonds.

Als je twee getuigen hebt die kunnen bevestigen dat je de auto er onbeschadigd was toen je hem daar parkeerde kun je hierop een beroep doen.

Misschien dat je op die manier toch nog je schade vergoed krijgt

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het gevoel wat jij nu hebt, Bull.

We hebben hetzelfde 4x meegemaakt met onze vorige auto.

Ik hoop voor je dat de veroorzaker zich meld maar dat zal wel niet.

Je auto stond toch rechts van de trap??

Misschien kunnen we aan de hand van foto's zien wie er naast je geparkeerd hebben.

Zal meteen ff een mailtje sturen naar iemand die de hele dag overal foto's heeft staan maken.

Ze waren met z'n twee-en dus je weet het nooit.

Mocht je in de buurt een goede en goedkope schadehersteller nodig hebben, weet ik er nog wel één.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets zuigt idd... asociaal: "niemand die het ziet, dus ben ik het niet geweest" dry.gif

Ik hoop dat de schade meevalt Bull.

Trouwens een goed idee van je Jeff:

Misschien kunnen we aan de hand van foto's zien wie er naast je geparkeerd hebben.

Zal meteen ff een mailtje sturen naar iemand die de hele dag overal foto's heeft staan maken.

Ze waren met z'n twee-en dus je weet het nooit.

Kan best nog wel wat uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We weten bijna wel zeker dat het een WRANGLER IS GEWEEST.

Ik hoef niet te weten waaruit je het opmaakt, maar ik neem aan dat daar aanwijzingen voor zijn....

Kun je uit die aanwijzingen nog een kleur afleiden?

En een plaats waar de schade moet zitten?

In ieder geval sterkte met zoeken! mellow.gif

Ik hoop dat de veroorzaker zich meld voordat 'ie gevonden wordt, want bij het volgede evenement het hele Jeepforum om z'n auto vind 'ie vast niet prettig! mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee bull, dus nog niemand gemeld bij jou, echt een klote streek om zoiets te leveren.

Ik hoop dat het iemand van de jeepclub is en er niets van heeft gemerkt en zich nu als nog meld.

Mischien kan je bij 4x4 zeeland vragen of ze het op hun site zetten en iemand zich daar meld.

Heb je iets meer kans van mensen die foto's en filmpjes gaan bekijken.

Het proberen waard denk ik.

SUCCES Bas en Brigitte en Mila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

godver dat is inderdaad zwaar kut!! mad.gifmad.gif

heb zelf helaas ook ooit zoiets mee moeten maken das niet tof!!!

helaas heb ik niets gezien maar ik hoop inderdaad dat de schuldige zich meld of gevonden wordt....in dat laatste geval hoop ik daar dan bij te zijn om ff wat fatsoen in z'n donder te rammen!!!! mad.gifmad.gif

dit soort mensen heb echt een plaat voor z'n hersens frusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor de laten reactie.

bedankt voor jullie steun en goede ideeen.

neem zeker nog even kontact op met de 4x4 zeeland.

rest van de ideeen neem ik mee.

ik hoop echter nog steeds dat de dader zich meld. mad.gifmad.gif

en banaan ik geloof nooit dat hij niks heeft gemerkt daarvoor was de schade te groot.

Groeten BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...