Spring naar bijdragen

Hoe Gaat Oud En Nieuw In Jullie Plaats


Beest
 Share

Recommended Posts

zoveel vuurwerk dat alle huisdieren aan de valium zitten en er een trauma aan overhouden.

Goudvissen gaan onderste boven zwemmen enzo.

Groot feest in de plaatselijk kroeg /zalencentrum en de volgende dag gewoon doorzuipen met nieuwjaarsreceptie

Typisch Katholiek vermaak evenals de Giesche Kermis /schuttersfeesten en het Carnaval.

Elke kans om je van de wereld te zuipen wordt aangewend.

Dus ik heb het eens andersom geprobeerd en moet zeggen ik voel me prima.

Kan nu rustig van het geld wat ik niet heb uitgegeven aan vuurwerk en drank een kruisje extra kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou over vreugdevuren..... :glare:

Ik woon in de meest truttige buurt van Haarlem waar al sinds jaar en dag een vreugdevuur wordt aangestoken. Zo ook vorig jaar en dan staan er honderden mensen bij ons op het plein, van kinderwagen tot rolstoel en is het een gezellige bende. Dit is een foto van vorig jaar.

1002865bh5.jpg

Op gegeven moment verschijnen er uit het niets een bende wilde ME'ers met honden die als een dolle tekeer gaan om het plein schoon te vegen. Ik wilde natuurlijk weten wat er loos was en probeerde met de ME te discussieren. Geloof me.... dat is zinloos! :wacko: Zie onderstaand kranteknipsel.

hd100106gj9.jpg

Resultaat: dit jaar véél politie en géén vreugdevuur voor het eerst sinds jaren.... bedankt burgemeester Pop!! :glare:

Ronald

PS. Ik heb overigens na een goed gesprek met de politie wél m'n excuusbriefje gekregen maar de rechter was niet onder de indruk. De prent van EUR 130 moest ik gewoon betalen... :whistle: Tot zover de logica van de Nederlandse rechtspraak.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou over vreugdevuren..... :glare:

Ik woon in de meest truttige buurt van Haarlem waar al sinds jaar en dag een vreugdevuur wordt aangestoken. Zo ook vorig jaar en dan staan er honderden mensen bij ons op het plein, van kinderwagen tot rolstoel en is het een gezellige bende. Dit is een foto van vorig jaar.

1002865bh5.jpg

Op gegeven moment verschijnen er uit het niets een bende wilde ME'ers met honden die als een dolle tekeer gaan om het plein schoon te vegen. Ik wilde natuurlijk weten wat er loos was en probeerde met de ME te discussieren. Geloof me.... dat is zinloos! :wacko: Zie onderstaand kranteknipsel.

hd100106gj9.jpg

Resultaat: dit jaar véél politie en géén vreugdevuur voor het eerst sinds jaren.... bedankt burgemeester Pop!! :glare:

Ronald

PS. Ik heb overigens na een goed gesprek met de politie wél m'n excuusbriefje gekregen maar de rechter was niet onder de indruk. De prent van EUR 130 moest ik gewoon betalen... :whistle: Tot zover de logica van de Nederlandse rechtspraak.....

Je haar laten groeien en het wordt een stuk goedkoper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...