Spring naar bijdragen

Automaatbak Met Een Eigen Leventje


Harald
 Share

Recommended Posts

hallo

ik heb de laatste tijd een beetje mijn vraagtekens bij het gedrag van mijn automaat.

de automaat schakelt als hij koud is alle kanten op als ik gewoon rij:

ik rij s'ochtends weg en dan schakelt de automaat van 1 naar 2 naar 3 naar overdrive terug naar 3 naar 2 weer naar overdrive en weer terug

enz enz

dit alles als ik 40 of 50 rij

als ik de snelweg op ga is het een beetje lastig om op 100 km te komen maar als ik er ben is alles goed.

als de automaat warm is is er niets meer aan de hand

als ik na een uurtje of 4 a 5 weer ga rijden is het nog steeds goed maar na een uur of 10 is het weer feest

op havelte afgelopen zaterdag had ik ook nergens last van behalve van het schudden van de auto (dit probleem is van voor zaterdag en is ook niet erger geworden)

ik heb een cherokee uit 89 4.0 liter

hebben jullie dit misschien ook eens meegemaakt en hoe hebben jullie dit dan opgelost

groeten Harald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo toch maar even naar buiten dan met de zaklamp.

eerst alle stekkers los - dit ging prima alleen bleef hij in de eerste versnelling

toen het vierkante stekkertje er weer in en toen schakelde hij weer

(ik ben toch benieuwd wat het platte stekkertje doet)

nu nog even morgen ochtend afwachten en misschien even een nieuwe halen of valt zoiets ook schoon te maken (er zit hier en daar wel een klein klontje van het een of ander namelijk )

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

platte stekker is voor de motorelectronica

Schoonmaken: Ik zou er niet aan beginnen en een nieuwe aanschaffen...

Gebruikt kan ook, er zijn wel leveranciers te vinden, op dit forum!

(Waarschijnlijk ontvang je dadelijk een PM van één van hen.... rolleyes.gif )

Ik zeg niks whistle.gif maar je bedoelt dit : klikkie klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verschil is, dat het forum niet bedoeld is om commercieële handelingen te verichten/aanbiedingen te doen. N.a.v. een topic een PM sturen mag natuurlijk wel.

Verder mag je, als bedrijf, natuurlijk in het commercieële deel posten! Die hebben we speciaal aangemaakt om te voorkomen dat er door bedrijven in diverse topic's gereageerd wordt! smile.gif

Dus als je een leuke aanbieding voor de forummers hebt: Daar mag je het posten!!! thumbsup.gif

Zie je een topic waarbij je denkt: Dat onderdeel heb ik wel voor 'm: PM ( Kun je ook meteen de prijs noemen en via PM of mail verdere afspraken maken!!!!)

En nu maar weer on-topic! whistle.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...