Spring naar bijdragen

General Xp 2000 Winter


Recommended Posts

Er rijden best veel mensen op General banden, niet omdat ze beste zijn maar omdat ze een redelijke band maken voor heel redelijke prijs.

Banden zijn vreselijk belangrijk, zeker in slecht weer.

Persoonlijk zou ik voor een kwaliteitsband gaan voor de winter. (als je dan toch speciaal banden aan gaat schaffen)

Hier de winterbanden test van de ANWB (PDF): klikke

Hoop dat het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een prima keuze. Kettingen zeker meenemen, ook een winterband en 4x4 aandrijving hebben hun grenzen! ( al liggen ze ver....)

En verder: Ondanks winterrubber, net zo rijden als op zomerbanden! Gebruik de extra reserve's als reserve, en niet als middel om sneller te kunnen rijden!! whistle.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een prima keuze. Kettingen zeker meenemen, ook een winterband en 4x4 aandrijving hebben hun grenzen! ( al liggen ze ver....)

Kettingen gaan zeker mee, al was het alleen al maar ivm. de wettelijke plicht.

Als ik die echter nog zal moeten gaan gebruiken, dan zal skien weinig meer uithalen; dan moet er wel zo´n pak sneeuw gevallen zijn!

Ben overigens ook erg nieuwsgierig of de auto nu ook stiller zal zijn en of door de lagere wang, 70 tov 75, het waggelen/dansen van de auto minder zal zijn, waarbij ik overigens ook nog steeds spoorverbreders in gedachte heb.

Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...