Spring naar bijdragen

Schobrekers


Recommended Posts

Avond,

heb het hele forum eens afgezocht maar kon niet zo gauw een topic over schokbrekers vinden.

Had graag eens geweten wat jullie zoal gebruiken, special bij een 3" lift.

Heb er nuzelf Procom9000 ES onder wat op de weg perfect is, maar voor voor het terrein niet helemaal naar mijn zin. Vooral de voorste laten het wat afweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rijd op twee merken namelijk achter Rancho 9000 (de oude serie nog vijf standen verstelbaar dus) en voor op extra lange van Trailmaster, en dit is een van de beste aanpassingen ooit geweest aan mijn jeepie. Vooral daar ik op Competitie veren rijd (dus nog stugger) met een Add-A-Leaf en verlengede veerschommels dus het comfort moet komen uit de banden en de schokbrekers.

T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar halen jullie die rancho's vandaan, ik heb net met utrecht gebeld die vraagt 72€ perstuk ex btw

nu kijk ik net bij 4wd.com daar kosten ze iets van 39€, maar gezien mijn engels niet zo bijzonder is durf ik ze niet zo goed daar te bestellen (ik heb 7weken terug een lampenbar besteld maar nog niks binnen gehad)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Apr 20 2004, 22:08

Die prijsverschillen USA <--> NL zijn leuk maar vergeet de transportkosten en de belasting niet he.

Ik weet dat B&S in tiel (www.bsautoparts.nl) ze uit voorraad levert. Misschien hun eens een belletje doen.

En vergeet de invoerrechten niet.

Dit is voor de meeste onderdelen 4,5%.

Vervelende eigenschap van onze douane is dat de invoerrechten en de BTW worden geheven over de geleverde goederen en VERZENDINGSKOSTEN.

cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Originally posted by mariellemarcel@Sep 18 2004, 20:18

Gaan wij dus ook ff doen maar dan voor de achterscokbrekers.

Weet iemand of de auto dan ook wat hoger komt te staan ???

<div align="right">

Het kan zijn dat je auto ietsies hoger komt te staan t.o.v. de situatie met oude schokbrekers, maar verwacht geen sprongen met centimeters omhoog.

Dit is meer afhankelijk van de veren en de combinatie veren/schokbrekers. Wil je een stukje omhoog is het misschien geen gek idee om die afweging nu te maken nu je toch aan nieuwe schokbrekers toe bent.

Anders besluit je straks om alsnog omhoog te gaan en kun je deze schokbrekers aan de kant gooien...

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...