Spring naar bijdragen

10 december Jeep Academy Heerde (JCN)


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Maar kom wel zonder (kerst)muts..... wink.gif

en jij denkt dat iemand het verschil waarneemt??

dat van te voren opgeven lijkt voor een hoop een moeilijk begrip

Dat zijn degenen die vooraan in de rij staan voor een broodje tongue.gif

zouden ze niet snappen dat je bij de cateraar opmoet geven hoeveel volk je verwacht??? dus hoeveel broodjes etc. ohmy.gif

en hoeveelinschrijfformulieren ??? ohmy.gif en hoeveel Marshals je moet plannen ??? ohmy.gif

Of wachten we gewoon wat voor weer het is en denken we gewoon kan mij het schelen. dry.gif

Dus maar weer politieagentje spelen sad.gif Geen inschrijving sorry unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang je niet vooraf hoeft te betalen kan iedereen zich opgeven en op de dag niet komen, toch?

Ik zeg niet dat het gebeurd maar het kan wel. Kans is dan ook dat je te veel broodjes ed. blijft zitten. wink.gif

Maaruh Ik wil wel zien hoe een paar "mutsen" voor een kerstsfeer gaan zorgen. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerde: Hmm..... mooi bij mij in de buurt..... Enne....., bij droog weer echt gigantisch SUPER, maar..... bij nat weer #&@*&^$!?)*$@..... In ieder geval een baan/terrein uitdagend voor blauw, rood en zwart!

Werkelijk een prachtig mooi off-road (zand) motorcross-baan/terrein..... Na 't motorcross seizoen wordt 't terrein heftig geprepareerd voor terreinauto's........ met steile hellingen en diepe gaten.....

Tot ziens in Heerde..... aan de snelweg A50!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang je niet vooraf hoeft te betalen kan iedereen zich opgeven en op de dag niet komen, toch?

Ik zeg niet dat het gebeurd maar het kan wel. Kans is dan ook dat je te veel broodjes ed. blijft zitten. wink.gif

Of juist te weinig, zoals afgelopen zondag. Toen veel mensen op het laatste moment besloten toch maar wel te gaan. Fantastisch dat ze er waren, natuurlijk!!

Maar voor je logistieke planning natuurlijk nie lekker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ich versteh nur Bratwurst !

Aber alles ist besser wie Tomatensuppe !

Wie wäre es denn mit ner Käseplatte ???? ggggggggggggggggggg

Finde es supercooliq4.gif dass du kommst mit die Gruppe

Und gibts es weiter noch etwas was du nichst machst so dass wir dass auch bestellen koenen smile.gif

Wir haben dann normal Erbensuppe mit Rauchwurst aber kann natuerlich ein liter Tomatensuppe fuer dich mit bringen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er hard aan te denken om zondag na het rijden lekker te gaan eten in EPE

Moet wel tijdig reserveren. Als er Jeepers zijn die zin hebben om mee tegaan ??

Is betaalbaar Super gezellig Alles in Westernstijl ( Gibt kein Tomatensuppe Mark)

rhtepetl2.gif

de prachtige Jeep bij plaatjes van Ribhouse Texas was van Ribhouse Texas Woudenberg

texasjpgtj5.jpg

Ribhouse Texas klikkerdeklik Genuine Jeepers Food

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...