Spring naar bijdragen

Skid plate in aktie


Recommended Posts

Ape,

Goeiemiddag,

Heb eens een vraag. Ik zou stik graag ook eens met m'n WJ V8 door de smurrie karren maar ziet het materiaal dan niet teveel af. Ik ben zeer gehecht aan m'n Jeep ohmy.gif (zie ook topic stoom uit de ventilatie van enige tijd geleden) mad.gif maar hoor dan in de garage dat je voor een halve dag baggeren een week staat te sleutelen. huh.gif Zijn dit fabeltjes of probeert die dealer me alleen maar bang te maken. Jij hebt toch ook je brandstoftank ingedrukt. Laat eens weten wat je ervaringen zijn.

Salut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk geen dealer met Jeep gevoel.... sad.gif

't Is in ieder geval klinklare onzin! Tenzij je "zwaar" offroad gaat, zal er niets gebeuren! Je zult vertelt staan wat je Jeep allemaal kan!

Nadien wel ff grondig afspuiten ( vergeet de remmen daarbij niet) en je kunt zo de weg weer op! Wel is het aan te raden om een keer vaker door te smeren enzo... maar da's zo gepiept! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou stik graag ook eens met m'n WJ V8 door de smurrie karren maar ziet het materiaal dan niet teveel af. Ik ben zeer gehecht aan m'n Jeep

Zo ben ik ook begonnen smile.gif

Lekker met de WJ mee met Jeepclub Nederland.

Uiteindelijk begon ik dat ook zonde te vinden van de dagelijkse auto.

Niet dat ik schade heb gereden, want de auto kan meer dan dat ik durf !

Toch maar een YJ er bij gekocht voor het betere baggerwerk.

Maar de auto kan het ! En met beleid en goede begeleiding hou je alles heel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ape,

Goeiemiddag,

Heb eens een vraag. Ik zou stik graag ook eens met m'n WJ V8 door de smurrie karren maar ziet het materiaal dan niet teveel af. Ik ben zeer gehecht aan m'n Jeep ohmy.gif (zie ook topic stoom uit de ventilatie van enige tijd geleden) mad.gif maar hoor dan in de garage dat je voor een halve dag baggeren een week staat te sleutelen. huh.gif Zijn dit fabeltjes of probeert die dealer me alleen maar bang te maken. Jij hebt toch ook je brandstoftank ingedrukt. Laat eens weten wat je ervaringen zijn.

Salut

Hey Roel,

Je kunt het zo extreem maken als je zelf wilt. Op de Jeep Acadamy's wordt ook altijd een blauw parcours uitgezet, welke door alle standaard Jeeps goed te rijden is. Dit alles onder zeer goede begeleiding door iemand van JeepClubNL (Thanx again Willem!) . Mijn deukje in de beschermplaat van de tank, heb ik opgelopen in Veldhoven, alwaar ik zonodig toch iets teveel rood heb geprobeerd.

Als je eens onder je WJ gaat liggen zul je zien dat de vitale delen goed beschermd zitten met het nodige plaatstaal.

En anders kom je volgende keer gewoon een keertje kijken.

Groeten,

Ape.

P.s. Elke Jeep kan overigens de Rubicon Trail rijden, anders mogen ze het predicaat "Jeep" niet dragen.

Zie ook : http://www.jeep.com/trailrated/index.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zullen we na al dit goeie advies de sprong maar eens wagen. Jammer dat de meeste

evenementen in het midden/oosten van het land zijn. Was er ook geen Jeep academy aan de brouwersdam of zo....lekker raggen in het zand ?.

Trouwens (87Wrangler). Heb tijdens al m'n APK geleuter met die dealer toch eens mijn licht opgestoken bij een niet merk gebonden garage........(ok de kachelradiateur zit die pil nog in)

maar voor de rest..jaja.....Jeep gekeurd 1 rubber hoes vervangen.......vooooooor 166,50

THE JEEP FEELING IS BACK....... en wat die dealer mag doen mag je zelf invullen ! laugh.gif

Thanks boys. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zullen we na al dit goeie advies de sprong maar eens wagen. Jammer dat de meeste

evenementen in het midden/oosten van het land zijn. Was er ook geen Jeep academy aan de brouwersdam of zo....lekker raggen in het zand ?.

Een beetje open ruimte is wel fijn...en in het westen.. tsja. wink.gif

Brouwersdam, daar is in 2004 een jeepclub dag geweest, in samenwerking met 4x4 Zeeland geloof ik.

Maar je moest m'n chassis zien na een weekendje zeezout. sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...