Spring naar bijdragen

revisie vooras


Recommended Posts

Hey,

Ik weet niet hoe 'storend' het bijgeluid in jouw geval klinkt? In ieder geval hoor je bij mij de aandrijflijn en er is naar gekeken: Geen technisch of veiligheidsprobleem. Het geluid werd veroorzaakt door inslijting van de differentieel tandwielen. Ik ervaar het niet als probleem, maar beschouw het als een 'Jeepthing' wink.gif . Eventueel kon ik het op termijn laten verhelpen door het voordifferentieel te laten reviseren. Wellicht is dat bij jou ook het geval. Kosten globaal 1000 euro incl. btw, waarvan 600 euro materiaalkosten (kroon & pignon, installatiekit en differentieelhuislagers).

Groeten, Grand Freedom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn vooras is gereviseerd, zelfde als bij grand freedom., bij mij moest de radio flink hard om de as niet te horen. biggrin.gif Ik heb het bij B&S in Tiel laten doen, zou ik zeker aanraden.

Laat ze anders hier naar kijken door ze er mee te laten rijden, voordat je overgaat tot revisie.

Maasbach in Amersfoort zou ook goed zijn. Vraag op dit forum waar goede Jeepgarages bij jou in de buurt zijn.

Wanneer komt het geluid naar voren? Wordt het meer als je harder rijdt? Ook rechtuit? Dit zal dan inderdaad op een vooras revisie duiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je je visco al getest?? ( je weet wel: achtjes rijden enzo...)

Het geluid lijkt sterker te worden als je harder rijst. Maar het is pas sinds ze in de garage e.e.a gezegd hebben dat tot me doordringt. De auto is immers nooit geruisloos geweest. 8tjes rijden is geen probleem. De tussenbak is al eens vervangen incl voorste aandrijfas. Maar dat is ook al weer bijna 100.000 km terug. Ik ga zeker een langs bij B&S. Bedankt voor de adviezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...