Spring naar bijdragen

koplampen


Recommended Posts

hallo ik heb een probleem met de verlichting,

ik reed gisteravond met mijn yj maar opeens viel het licht uit

lekker donker en gevaarlijk maar wat wel werkte was het groot licht als ik de hendel vast hield

heeft iemand er ook last van gehad of waar kan het aan liggen???

heb wel vandaag alle zekeringen nagekeken maar zijn allemaal ok als ik de hendel naar me toe haal doet alles het wel maar zo kan ik niet rijden

hoop dat er iemand weet wat het kan zijn want dan kan ik weer rijden met de jeep

alvast bedankt voor jullie reactie

johnny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lichtschakelaar kan de geest hebben gegeven. Jij trekt aan het seinlicht, en dat werkt altijd.

Overigens zitten er ook zekeringen in het PDC, die zwarte kast bij de accu. Zekering 7 is daar bij mij de hoofdzekering van de verlichting. ( 30 amp )

Ohja... je 2e topic over dit onderwerp heb ik gewist... was waarschijnlijk een foutje? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lichtschakelaar kan de geest hebben gegeven. Jij trekt aan het seinlicht, en dat werkt altijd.

Overigens zitten er ook zekeringen in het PDC, die zwarte kast bij de accu. Zekering 7 is daar bij mij de hoofdzekering van de verlichting. ( 30 amp )

Ohja... je 2e topic over dit onderwerp heb ik gewist... was waarschijnlijk een foutje? wink.gif

Yep mee eens, ooit het zelfde gehad. Was idd de lichtschakelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lichtschakelaar kan de geest hebben gegeven. Jij trekt aan het seinlicht, en dat werkt altijd.

Overigens zitten er ook zekeringen in het PDC, die zwarte kast bij de accu. Zekering 7 is daar bij mij de hoofdzekering van de verlichting. ( 30 amp )

Ohja... je 2e topic over dit onderwerp heb ik gewist... was waarschijnlijk een foutje? wink.gif

dat tweede was inderdaad een foutje alvast bedankt dat je dat verwijdert hebt

ik heb ook de grote zekeringen nagekeken maar die zijn allemaal ok en de schakelaar volgens mijn ook als ik hem aanzet brand er wel het groene lampje op het display ik wacht nog en anders kan ik het dinsdag even na laten kijken bij een monteur

maar bedankt voor je reactie

johnny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat tweede was inderdaad een foutje alvast bedankt dat je dat verwijdert hebt

ik heb ook de grote zekeringen nagekeken maar die zijn allemaal ok en de schakelaar volgens mijn ook als ik hem aanzet brand er wel het groene lampje op het display ik wacht nog en anders kan ik het dinsdag even na laten kijken bij een monteur

maar bedankt voor je reactie

johnny

Bij die van mij bleef ook het lichtje branden, achterlichten de deden het ook nog....Na een hoop gezoek en gemeet toch maar de schakelaar vervangen en voila blink.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...