Spring naar bijdragen

Weekend!


Bumper
 Share

Recommended Posts

Eindelijk... het wiekent is begonnen! biggrin.gif

En wat voor wiekent... het zal vast héél druk worden. Niet in de zin van veel doen.

Nee we gaan dit weekend Kijkduin onveilig maken met heel de familie! cool.gif

En dat valt voor een DinKy niet mee als er twee kinderen mee gaan.

Wat zijn jullie plannen?

In iedergeval voor iedereen een prettig (JeeP-) wiekent en tot Zondag!

Groetjes van de Bump.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekend? Wat is dat.......... oooh wacht even dat is dat ene dat je 2 dagen vrij bent na 5 dagen werken.

Ja nou weet ik het weer, daar ga ik vanaf volgende week ook weer last van krijgen.....

'k Heb net 8 maanden weekend achter de rug dus ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik dit "weekend" ff oversla laugh.gif

Hey iig veel plezier smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, dat is ook alweer prima afgelopen...... ik zat zo vast dat een warn me niet los kreeg, dus hebben we een unimog met een 8 ton's mechanische lier erbij moeten halen......

batledamage: geen enkele werkende versnelling meer. ik vrees dat ofwel mijn kopeling gaar is ( dat zou nog goedkoop zijn) ofwel de ingaande as van de ax-05. allesins, donderdag avond ga ik de versnellingsbak erondeuit halen, en dan weten we meer....

sad.gifwacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MugZy@Oct 25 2003, 16:14

zo, dat is ook alweer prima afgelopen...... ik zat zo vast dat een warn me niet los kreeg, dus hebben we een unimog met een 8 ton's mechanische lier erbij moeten halen......

batledamage: geen enkele werkende versnelling meer. ik vrees dat ofwel mijn kopeling gaar is ( dat zou nog goedkoop zijn) ofwel de ingaande as van de ax-05. allesins, donderdag avond ga ik de versnellingsbak erondeuit halen, en dan weten we meer....

sad.gif   wacko.gif

Haha, eindigd bij jou een dagje jeepen ook altijd met een sleeplint tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MugZy@Oct 26 2003, 20:19

niet altijd gelukkig....

in de 2 jaar dat ik mijn yj terroriseer is dit de eerste seriuse stukken die ik heb.....

het komt natuurlijk weer door teveel van het domme pedaal. wink.gif   wink.gif

Ik rij (even afkloppen) gelukkig erg weinig kapot. Afgelopen weekend leek ik een aandrijfas kapot gereden te hebben door met de bodemplaat op een heuveltje vast te zitten.. Bleek gelukkig alleen een kruiskoppeling te zijn die bezig was naar buiten te komen (twee centimeter speling rijdt echt niet meer comfortabel smile.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekend naar Kijkduin geweest.

...over het weer niet te klagen trouwens: Was weer ouderwets slecht. rolleyes.gif

Fijn, je mag het strand niet op als particulier met auto...alsof ik ver was gekomen met m'n RT/S bandjes op het rulle Zuid-Hollandse zandstrand.

Ik had, wat dat betreft, beter thuis kunnen blijven naar de 'meeting' in Eersel... sad.gif

Maar goed, ik heb een duin gezien. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...